showtec sterrendoek

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • peter91
    • May 2008
    • 3

showtec sterrendoek

wij zijn van plan binnenkort een showtec sterrendoek aan te schaffen voor onze drive in. Nou staat er altijd bij dat dit DMX gestuurd is, maar als ik de fotos van de bijgeleverde controller op internet en in de catalogus bekijk zie ik nergens een dmx in of uitgang (alleen een 5 pins Din uitgang naar het doek zelf)

m.vr.gr. Peter
  • Rieske
    • Aug 2002
    • 544

DMX sturing zit (uiteraard) op de controller maar de stand alone programma's werken ook goed.
    Life is what you make it

Comment

• geenstijl21
      • Jan 2008
      • 462

bedoel je niet showteX i.p.v showteC ???
      "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"

Comment

• dj-wojcik
        • Jul 2008
        • 911

Originally posted by geenstijl21
        bedoel je niet showteX i.p.v showteC ???
        het is wel degelijk showtec: Showtec Star Sky I, Wit LED Gordijn, incl. standaards en DMX controller, (2 x 3m) - J&H Licht en Geluid
        Last edited by moderator; 05-03-09, 22:40. Reason: link aangepast
        [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
        [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• DJaBlo
          • Mar 2009
          • 2

Heb je dit al gezien?

ShowLED Classic starcloth system

Mss ook wel interessant...

grt

Jan

Comment

• Stoney3K
            • Sep 2007
            • 1399

Ik moet wel zeggen dat dat doekje met alles erbij aardig aan de prijs is ... voor dat geld heb ik liever een fatsoenlijk theaterdoek met een 4-bar aan LED-parren en een mooie vlag van mijn drive-in show erop. Nu heb ik dat sterrendoek nog niet in het echt gezien, dus het kan prima zijn dat het topkwaliteit is, maar ik ben een beetje sceptisch over een 50-tal LED's op een stuk stof (molton? katoen?) met een controllertje erbij voor dat geld.
            First make it work, then make it look pretty!

Comment

• jens
              • Aug 2004
              • 1067

maar wat heeft dat te maken met een sterrendoek?? als jij dat nodig heb voor een klus dan heb je dat nodig

Comment

• dj-wojcik
                • Jul 2008
                • 911

Originally posted by jens
                maar wat heeft dat te maken met een sterrendoek?? als jij dat nodig heb voor een klus dan heb je dat nodig
                maar wat heeft dat te maken met de oplossing vinden voor het sterrendoek??

Originally posted by peter91
                wij zijn van plan binnenkort een showtec sterrendoek aan te schaffen voor onze drive in. Nou staat er altijd bij dat dit DMX gestuurd is, maar als ik de fotos van de bijgeleverde controller op internet en in de catalogus bekijk zie ik nergens een dmx in of uitgang (alleen een 5 pins Din uitgang naar het doek zelf)

m.vr.gr. Peter
                als je de handleiding even had gezocht. In de tijd dat jij hier een account had aan gemaakt, het goede onderdeel op het forum gevonden, en je vraag getypt. Had je allang kunnen weten dat er gewoon een DMX in en een DMX uit op de controller zit.

hier een link naar de handleiding (PDF)

het is trouwens niet zo'n verschil tussen zelf met DMX sturen of gewoon standaard programma, die voldoen ook gewoon prima. Alleen kun je dan niet de snelheid zelf regelen.
                Last edited by dj-wojcik; 08-03-09, 16:32.
                [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• jens
                  • Aug 2004
                  • 1067

wat ik bedoel is dat iemend een sterrendoek wil en dat iemand anders roept dat is veel te duur ik zou voor 4 led cans gaan en een gewoon doek...

als die persoon een gewoon doek had gewilt dan had ie toch nooit info over een sterrendoek gevraagt dat is wat ik bedoel

maja we dwalen weer af

ik vind 2x3 meter trouwens niet erg groot voor een sterrendoek...

Comment

• dj-wojcik
                    • Jul 2008
                    • 911

Originally posted by jens
                    ...ik vind 2x3 meter trouwens niet erg groot voor een sterrendoek...
                    is indderdaad niet zo groot. Je kunt dan beter even doorsparen voor een wat grotere... een van 3x6 of 6x4 meter. Maar dan weet je ook direct dat je heel wat meer kwijt bent. Maar je moet dan wel in je achterhoofd houden dat je dan veel meer mogelijkheden hebt. Want met een klein doek kun je maar een klein podiumpje bv sieren.

hieronder wat links
                    Showtec Star Sky II, Wit LED Gordijn, inclusief DMX controller, (3 x 6m) - J&H Licht en Geluid

Showtec Star Sky Pro 6x4m flichtcase included - J&H Licht en Geluid

Comment

• showband
                      • May 2001
                      • 4524

Ik heb met veel belangstelling bij een grote rotterdamse winkel eens zo een doekje bekeken een half jaar geleden.

En naast het wel erg bescheiden formaat. (wij gebruiken nu een setje 6x4 en 2,2x4. handig op 4 2 meter trussdelen afgestemd)

Is het een soort glansdoek zoals het zwart van bomberjacks. En dus extreem lelijk. En het effect met witte ledjes (kleurtemperatuur) is echt niet zo mooi als van lampjes in de oude sterrendoeken. Ik weet niet of ze dat nog gaan veranderen?
                      lekker belangrijk!

Comment

• DJaBlo
                        • Mar 2009
                        • 2

Originally posted by showband
                        Is het een soort glansdoek zoals het zwart van bomberjacks. En dus extreem lelijk.
                        De ShowLED sterrendoeken die ik gezien heb op tour zijn in een matte stof afgewerkt net als zwarte theaterdoeken, die waren idd wel groter 5m x 7m of zo. Zagen er best mooi uit.

Comment

Working...