Ervaring met DAP DS-380TL??

Collapse
X
Collapse
+ More Options
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lurvi
    • Sep 2008
    • 13

Ervaring met DAP DS-380TL??

Hallo allemaal,

Zijn er al mensen die ervaring hebben met de nieuwe table top's uit de nieuwe serie van DAP??

Ik praat dan over de DS-380TL.

Dan bedoel ik ook niet het zuige DJ werk maar gewoon voor thuisgebruik.

Deze komt uit de zelfde serie als de duallayer DS-880D.

En kom nou niet aan met ''Dap is rommel'' wand dan heb je er gewoon geen verstand van. Dap is idd niet het beste wat er is, maar de nieuwe series sinds een paar jaar zijn prijs/kwaliteit erg goed te noemen!
    Dan praat ik uit ervaring, wand ik werk bij een lich-geluid en showtechniek verkoop/verhuur bedrijf. Nu de vraag of er al mensen zijn met ervaring met deze spelers voor ik de vertegenwoordiger van mijn leverancier laat komen.

Alle reacties zijn welkom!

MVG
  • dj_rob
    • Jun 2008
    • 53

Hallo
    Heb je inmiddels al wat gehoord?
    Ik ben ook wel erg benieuwd naar deze spelers namelijk! En er is weinig over te vinden op internet..
    Groeten,
    DJ Rob

Comment

• geenstijl21
      • Jan 2008
      • 462

Wat is het verschil tussen thuisgebruik en het "zuige" DJ werk?
      Omdat je bij een licht/geluid bedrijf werkt...is het merk DAP acceptabel?

(1x in handen gehad....)

Nou goed, volgens mij geen master tempo knop.. Jog wiel is niet je van het....meer een zoekfunctie.

Wanneer je je USB stick erin doet kun je niet lekker zoeken. Nummer 700 is 70x op +10 drukken.

Komt voor een paar cd spelers al een vertegenwoordig van DAP??

En jah ik vind DAP rommel! DAP is leuk om te beginnen. Veel voor weinig. Het is gewoon een opstapje naar Pioneer. Oftewel van een C merk naar een A merk....

Originally posted by Lurvi
      Hallo allemaal,

Zijn er al mensen die ervaring hebben met de nieuwe table top's uit de nieuwe serie van DAP??

Ik praat dan over de DS-380TL.

Dan bedoel ik ook niet het zuige DJ werk maar gewoon voor thuisgebruik.

Deze komt uit de zelfde serie als de duallayer DS-880D.

En kom nou niet aan met ''Dap is rommel'' wand dan heb je er gewoon geen verstand van. Dap is idd niet het beste wat er is, maar de nieuwe series sinds een paar jaar zijn prijs/kwaliteit erg goed te noemen!
      Dan praat ik uit ervaring, wand ik werk bij een lich-geluid en showtechniek verkoop/verhuur bedrijf. Nu de vraag of er al mensen zijn met ervaring met deze spelers voor ik de vertegenwoordiger van mijn leverancier laat komen.

Alle reacties zijn welkom!

MVG
      Last edited by geenstijl21; 21-08-09, 20:59.
      "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"

Comment

Working...