dmx show voor drive-inn

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ M!SCHA
    • May 2009
    • 16

dmx show voor drive-inn

hallo allemaal,
    ik heb sinds een half jaar een drive inn, nou wou ik gaan investeren in dmx licht
    ik heb een budget van ong. 350 euri
    hebben jullie daar suggesties voor? ik draai feestjes van ong. 30 man.
    ik hoor het graag! ik heb al wat moonflowers en parren(56, 300watt)
    ik had deze al gezien en is een Showtec Club Scan Scan Operator 12 ad. - Sets Of Scanner
    Last edited by DJ M!SCHA; 22-06-09, 18:31.
  • partydrivein
    • Jul 2008
    • 389

Die clubscans zijn leuke dingen, lichttafeltje heb ik nooit mee gewerkt maar ik denk dat het gewoon doe wat het moet doen en je er iets leuks mee kan
    deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?

Comment

• rick1993
      • Nov 2007
      • 209

Die lichtmixer is meer een scanmaster (1) idee. Werk zelf met de scanmaster 2MKII en dat bevalt erg goed. het schijnt dat de scanmaster 1 met met scanners nogal schokkerig is maar dan moet je misschien maar even zoeken op het forum. 300 euro voor deze complete set is niet erg duur trouwens. Ik zie dat ze op die site de scans ook los voor 100 euro per stuk verkopen, dan kun je misschien een andere dmx controller erbij nemen (als je er nog geen hebt, ik ga ervan uit van niet)

Rick
      licht dat licht mij wel

Comment

• dj-wojcik
        • Jul 2008
        • 911

Originally posted by DJ M!SCHA
        hallo allemaal,
        ik heb sinds een half jaar een drive inn, nou wou ik gaan investeren in dmx licht
        ik heb een budget van ong. 350 euri
        hebben jullie daar suggesties voor? ik draai feestjes van ong. 30 man.
        ik hoor het graag! ik heb al wat moonflowers en parren(56, 300watt)
        ik had deze al gezien en is een Showtec Club Scan Scan Operator 12 ad. - Sets Of Scanner
        Heb zelf ook twee van deze dingen ooit eens gekocht bij een bekende duitse winkel. Het waren mijn eerste bewegende lichten. Ik moet zeggen ze doen het nog steeds. Nooit problemen mee gehad. Maar zodra je wat verder bent, merk je al gauw dat het toch simpele dingen zijn. En dan je soms wat lumen/watts of wat dan ook te kort komt. Het meest irritante vond ik wel dat de kleuren vast zitten aan de gobo.

kortom: leuk setje en zeker in meerdere getal. En omdat ze zo goedkoop zijn, zijn ze prima te gebruiken als beginners setje. Maar zodra het nieuwe/spannende eraf is worden ze saai en ga je misschien net als ik gebruik maken van wat loopjes and that's it!
        [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
        [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• DJ M!SCHA
          • May 2009
          • 16

Originally posted by rick1993
          Die lichtmixer is meer een scanmaster (1) idee. Werk zelf met de scanmaster 2MKII en dat bevalt erg goed. het schijnt dat de scanmaster 1 met met scanners nogal schokkerig is maar dan moet je misschien maar even zoeken op het forum. 300 euro voor deze complete set is niet erg duur trouwens. Ik zie dat ze op die site de scans ook los voor 100 euro per stuk verkopen, dan kun je misschien een andere dmx controller erbij nemen (als je er nog geen hebt, ik ga ervan uit van niet)

Rick
          heb ik idd niet

Comment

Working...