beginnertjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jliieen-x
    • Jul 2009
    • 1

beginnertjes

hi,
    ik zou dj willen worden samen met een vriend,
    maar mijn vraag is dus: wat is het meest geschikte dj materiaal voor beginners want al die mixers en zo zien er mij vrij complex uit.
    ik heb mij onlangs virual dj aan geschaft maar misschien zijn er wel betere programma's om als beginner mee te beginnen?
    ik hoop dat jullie mij raad kunnen geven

groetjes, jolien
  • dj-wojcik
    • Jul 2008
    • 911

Originally posted by jliieen-x
    hi,
    ik zou dj willen worden samen met een vriend,
    maar mijn vraag is dus: wat is het meest geschikte dj materiaal voor beginners want al die mixers en zo zien er mij vrij complex uit.
    ik heb mij onlangs virual dj aan geschaft maar misschien zijn er wel betere programma's om als beginner mee te beginnen?
    ik hoop dat jullie mij raad kunnen geven

groetjes, jolien
    ik zou niet weten naar welke mixers jij gekeken hebt. Maar de normale beginners mixers zijn alles behalve complex.

Ik zou eerst eens kijken wat je budget is. En of je alleen een dj setje wilt. Of ook een setje om het weer uit te versterken. Op dit forum zijn genoeg topics die over precies het zelfde gaan.

Probeer maar eens met de zoek fuctie of kijk eens bij NEWBIES & STARTERSVRAGEN.
    [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
    [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

Working...