Flightcase prijs schatten??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • timboman
    • Aug 2009
    • 6

Flightcase prijs schatten??

Dit is mijn zelf gebouwde flightcase maar mijn vraag is : zou iemand ongveer weten hoeveel deze kist nou waard is aan geld? MVG tim. (72cmx47cmx57cm)

ps. alvast bedankt
    Last edited by timboman; 16-08-09, 15:16.
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

Beste Tim,

Een plaatje dien je zelf te hosten voordat je het hier kunt gebruiken. Alleen een link naar de locatie van de afbeelding op je harddisk zal niet gaan werken.

Je weet wat het ding gekost heeft aan materiaal en tijd, dan weet je er ook wat je er minimaal voor wil hebben toch?
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• timboman
      • Aug 2009
      • 6

ik heb de maten erwel bij geschreven maar als ik zon case in de winkel koop van die maat ! wat zou dan ongeveer de waarde zijn?$

Comment

• laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

Er zijn tientallen sites die online flightcases verkopen met de prijzen erbij. Mits een kleine moeite had je al uren geleden dit zelf kunnen uitzoeken en vinden. En net zoals de mod al zei: je weet wat ze je gekost heeft dus bereken zelf je prijs.
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• geenstijl21
          • Jan 2008
          • 462

Dezelfde flightcase van Duty Cases of van DAP zit vaak een factor 3 prijsverschil in....(Qua maatvoering)
          "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3150

Meneer had ook een topic over een skytec setje.

Ik schat in dat deze flightcase een paar in elkaar geschroefde planken zijn met een likje verf.
            Waarde: onbetaalbaar als herinnering voor later (lekker houden). Ik verwacht niet dat iemand er iets voor wil betalen.

Sorry, niets persoonlijks, maar wees blij als je er 5 euro voor krijgt. Laat me weten als ik een verkeerde inschatting heb gemaakt.

Comment

Working...