Kempton

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rolandino
    • Mar 2007
    • 1451

Kempton

Iemand ervaring met dit merk wat betreft de versterkers en speakers ?

Mijn leverancier heeft binnenkort een DEMOset ( 18"baskast met 12"top )

Prijzen zijn prima ( ik betaal voor de sub 349,00 en voor de top 215,00 in BTW )

Volgens mijn leverancier komt het van FBT ( zit wel goed dus ) maar voor deze prijs lijkt het mij toch een beetje vreemd dat het " zo goed " is.

Hoor graag jullie meningen hierover en gebruikerservaringen .....
    EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.
  • Rolandino
    • Mar 2007
    • 1451

Hmmm niemand die hier ervaring heeft of het merk kent ??

kga volgende week luisteren dus ben benieuwd.

Was ook onder de indruk van de Vibe serie van JB Systems !

Klinkt goed zeker qua prijs kwaliteitverhouding.

Als ik de foto's vanuit de folder bekijk van Kempton lijken ze niet op elkaar qua vorm maar wel qua bouw ( ik bedoel de sub van JB lijkt wel op die van Kempton ) maar de toppen totaal niet heel ander model en mooier afgewerkt.

Alleen bij de dubbel 15 versie van kempton mis ik de handgreep boven op de kast en de wielen dat is wel een voordeel van de Vibe 30.
    EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• DJ Antoon
      • May 2005
      • 1681

Originally posted by Rolandino
      Was ook onder de indruk van de Vibe serie van JB Systems !
      Ik dus niet, het was dat er een ander (veel duurder) systeem langs stond toen ik het eens hoorde, anders was ik erg gaan twijfelen over de rest van de installatie.
      Maar voor het geld...

Comment

Working...