Hockeyfeest

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BCDrivein
    • Jan 2009
    • 130

Hockeyfeest

Hoi Jongens,

Ik moet 24 april aanstaande draaien op een hockeyfeest.

Wat zijn jullie ervaringen?
    Hebben jullie tips?

Vooral house en top 40 moet er gedraaid worden, en mooie mee zing platen.

Eigenlijk te vergelijken met een schoolfeest?

Alvast bedankt.
    een 15 jarige! :)
  • @lex
    • Jul 2006
    • 1087

Meer hockeysticks dan een schoolfeest...

Denk dat het vnl afhangt van welke leeftijd op de hockeyclub rondloopt! Als het alle leeftijden is dan vind je er papa, mama, zoon en -jawel- dochter... Dat zal je op een schoolfeest niet hebben!

@lex
    Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• dj-wojcik
      • Jul 2008
      • 911

Wat ik uit ervaring weet is: Is dat als er een gemiddelde leeftijd tussen 15 en 20 is, allemaal van die uhhh... hoe moet ik het noemen. Lullo's... je kent ze wel, lang haar, blond achterover gekamd. En dan heb ik het over de heren he. En de dames. Tja, dat zijn dan weer de hockeysl@jes. <-Fonetisch lezen

Meestal kun je dit vergelijken met studenten feesten. House, top 40 en wat later op de avond nog wat meezingers voor de baco lullen.
      [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
      [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• renevanh
        • Oct 2004
        • 2371

Originally posted by dj-wojcik
        Wat ik uit ervaring weet is: Is dat als er een gemiddelde leeftijd tussen 15 en 20 is, allemaal van die uhhh... hoe moet ik het noemen. Lullo's... je kent ze wel, lang haar, blond achterover gekamd. En dan heb ik het over de heren he. En de dames. Tja, dat zijn dan weer de hockeysl@jes. <-Fonetisch lezen

Meestal kun je dit vergelijken met studenten feesten. House, top 40 en wat later op de avond nog wat meezingers voor de baco lullen.
        En dan allemaal binnen de kortste keren straalbezopen.

Heb een keer zo'n feestje gedaan als DJ... vond het maar niks.
        Apparatuur leveren: ok. Draaien? No thanks, ik kom het na afloop wel weer ophalen, als jullie de boel een beetje aan de kant hebben en er is gedweild en minstens anderhalf uur gelucht (ook buiten ja).
        Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• JeroenVDV
          • Mar 2004
          • 963

Knap, een hockeyfeest draaien als je geen idee hebt hoe het er aan toe gaat, wat er verwacht wordt aan muziek, enzovoorts.

Vond het juist altijd de leukere feestjes om te draaien
          Creating shows beyond Imagination

Comment

• Beckers Entertainment
            • Dec 2008
            • 650

Ben het wel met Jeroen eens.
            Feesten moet je pas aannemen als je weet dat je ze aankunt. Wanneer je dit niet kunt is het een beter idee het feest uit te besteden en eventueel met dat andere bedrijf mee op pad te gaan.

Vooral belangrijk: meezingers, top 40 (dampende en stampende platen) en veel volume.
            Zolang er bier is en de muziek hard staat zijn de jeugdige hockeyers vaak al tevreden.
            Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• BCDrivein
              • Jan 2009
              • 130

Ik weet wel hoe ik ermee om moet gaan enz.

Maar ik vroeg meer om jullie ervaringen.

Comment

• JeroenVDV
                • Mar 2004
                • 963

Mijn ervaring is dat geen hockeyfeest hetzelfde is, dat verschilt per club en zelfs per avond!

Dat zul je aan moeten voelen - een "kwaliteit" die steeds meer DJ's over het hoofd schijnen te zien. Van tevoren plannen wat je gaat draaien heeft 0,0 (oke, 0,1) zin.

Heb avonden lang house staan knallen, van underground tot populair, maar heb ook apres-ski achtige feesten meegemaakt of schoolfeest-achtige top-40 avonden. Allemaal bij hockeyclubs.
                Creating shows beyond Imagination

Comment

• Back on Track
                  • Jun 2009
                  • 227

waar is het ???

ook wel een belangrijke factor...

Randstad of brabant is een flink verschil...
                  BACK ON TRACK DJ

Comment

• BCDrivein
                    • Jan 2009
                    • 130

Originally posted by Back on Track
                    waar is het ???

ook wel een belangrijke factor...

Randstad of brabant is een flink verschil...
                    Overijssel

Originally posted by JeroenVDV
                    Dat zul je aan moeten voelen - een "kwaliteit" die steeds meer DJ's over het hoofd schijnen te zien. Van tevoren plannen wat je gaat draaien heeft 0,0 (oke, 0,1) zin.
                    Ik heb al wel een kleine afspeellijst/lijst met nummers die ik wil gaan draaien, en die nu altijd wel aanslaan.
                    Met zo'n 50 nummers, maar hij is nog niet af.

Edit;

Zou ik de lijst met nummers even posten?
                    Last edited by BCDrivein; 16-04-10, 16:40.

Comment

• Back on Track
                      • Jun 2009
                      • 227

miss wel een redelijk idee.../

hier in brabant is het meestal dance/trance/ski/hardstyle....
                      BACK ON TRACK DJ

Comment

• BCDrivein
                        • Jan 2009
                        • 130

edit mod: voor lijstjes ga je naar www.prutsershebbenerbaatbij.nl
                        Hier meer aan de house kant, en de top40 en de meezingers zoals;

Starko - Ik wil je
                        Gebroeders Ko - Schatje mag ik je foto

enz.

HIJ IS NOG NIET AF.
                        Last edited by moderator; 17-04-10, 13:22. Reason: lijstjes zijn zooooo 2007!

Comment

• tha_dj
                          • Jan 2004
                          • 375

Mis de nieuwe Jan Smit !!!

Leef !!!

En de vriendjes nick & Simon, Monique......., Frans Duijts doet het hem ook wel !

Maar goed, moeten we je playlist samenstellen of zal ik je klusje overnemen ! JIJ weet toch niet wat je er mee aan moet.

Meestal als DJ moet je je publiek gewoon proeven !!!
                          your light !

Comment

• moderator
                            Moderator
                            • Apr 2001
                            • 5950

Zullen we proberen verstandige reacties te geven?
                            Het neerplempne van hele lijsten, dat is het overnemen van een feestje, nimmer volledig en als richting zwaar overdreven en wordt dus verwijderd.

Hockeyfeesten hebben (meestal!) een thema. Je kan jezelf een groot plezier doen en een keer op een willekeurige hockeyclub binnenwandeleen op zondagmiddag rond 17.00 uur.
                            Of het is een dooie boel ( wegwezen!) of je komt een redelijk feestje binnenwandelen ( grote kans)

Bij de verenigingen bij jou in de buurt scan je het makkelijkst de websites, feesten of TD's ( The Dansant) worden altijd en zonder uitzondering aangekondigd via websites.

Muziekstijl: Sterk verschillend, maakt niet uit of het een c&d feest is of seniorenfeest, het moet lekker divers zijn.
                            Zit niet veel verschil in met een schoolfeest.
                            Als je daar niet voor alle muziekstromen een leuke mix van verschillende stijlen neerzet wordt je meestal geen tweede keer gevraagd om te komen draaien.

Afkijken en aanvoelen is de kunst. Daar je eigen weg in vinden ( lees: de kutverzoekjes leren herkennen en op een leuke manier negeren)

Have a party!

enne...als je uit het midden van het land komt, kom een keer langs op zondagmiddag op Phoenix, als het geen feest is, dan heb je wel een goed beeld oer wat ze willen horen!
                            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• hardstyle
                              • Jan 2010
                              • 427

Wat hiervoor al werd genoemd bijv. van Frans Duijts diverse liedjes, Guus meeuwis, Nick en Simon, het Feestteam, Double dj's, de Dikdakkers en Jetti Palleti. Ga hiermee maar eens op zoek, luister ff op youtube en downloaden/kopen maar!

Ps. heb je gister the X factor gezien? Hier had je ook misschien een paar nummers tussen zitten die je eventueel kan gebruiken. Heb je niet gezien? Thema was diva's, o.a. Lady Gaga kwam erin voor.

Comment

Working...