Tent feest

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Power Sound Mix
    • May 2010
    • 2

Tent feest

Hallo

Ik heb een vraag.

ik heb een feest waar wij moeten draaien. maar nu komen daar allemaal mensen met een verschillende muziek smaak.

Wij draaien normaal bij feestjes en 80's 90's en Nederlandstalig

Maar nu heb ik ook nog wat andere muziek soorten nodig. Wie kan mij hier bij helpen kwa titels van een aantal goeie platen, waardoor de tent helemaal los gaat?

Alvast bedankt!
  • hardstyle
    • Jan 2010
    • 427

Vraag aan je opdrachtgever wat voor muziek er hoofdzakelijk gedraaid moet worden, en neem van een aantal genres wat liedjes die het goed doen, probeer uit op het publiek, je merkt vanzelf wanneer iets goed aanslaat en wanneer absoluut niet.

Comment

• laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

Deze vraag stellen is toegeven dat je je vak niet kent. Hiermee kunnen omgaan en inspelen op wat je publiek die avond goed vindt maakt net de ene DJ goed en de andere slecht. Je kunt nooit vooraf met een kant-en-klare lijst onder je arm een feest gaan doen en er zeker van zijn dat het goed zal gaan.
      Zorg gewoon dat je een enorme database van platen hebt en veel ervaring. Dit is de enige succesformule.
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Back on Track
        • Jun 2009
        • 227

Als ik denk aan een Tentfeest denk ik aan een emmer vol BZB, Wc Expierience en die zooi...
        BACK ON TRACK DJ

Comment

• stainz
          • Sep 2009
          • 609

Je opdrachtgever heeft je gevraagd omdat ie je kent neem ik aan of is het een opdrachtgever die lukraak heeft gezegd: jij hebt een set, jij doet dat feest.

Ik zou gewoon doen wat ik altijd doe... of ik zou m'n horizon van te voren verbreeden door fuiven te bezoeken en daar eens een praatje met DJ maken en goed luisteren wat er gedraaid wordt.

Comment

• Power Sound Mix
            • May 2010
            • 2

Originally posted by laserguy
            Deze vraag stellen is toegeven dat je je vak niet kent. Hiermee kunnen omgaan en inspelen op wat je publiek die avond goed vindt maakt net de ene DJ goed en de andere slecht. Je kunt nooit vooraf met een kant-en-klare lijst onder je arm een feest gaan doen en er zeker van zijn dat het goed zal gaan.
            Zorg gewoon dat je een enorme database van platen hebt en veel ervaring. Dit is de enige succesformule.

Ja daar heb je gelijk in " Zorg gewoon dat je een enorme database van platen hebt" . Dat hebben we ook wel maar normaal draaien wij op bruiloftjes en verjaardagen. daar hebben draaien wij meestal de 80's 90's en nederlandstalig en natuurlijk de verzoekjes

We gaan het gewoon doen en proberen er een leuk feestje van te maken met de oude krakers.

Comment

• SoundOfSilence
              • Mar 2007
              • 766

Originally posted by Power Sound Mix
              Ja daar heb je gelijk in " Zorg gewoon dat je een enorme database van platen hebt" . Dat hebben we ook wel maar normaal draaien wij op bruiloftjes en verjaardagen. daar hebben draaien wij meestal de 80's 90's en nederlandstalig en natuurlijk de verzoekjes

We gaan het gewoon doen en proberen er een leuk feestje van te maken met de oude krakers.
              Hmmm... juist met bruiloften weet je het maar nooit.

Heb vorige week nog in de domtoren (met je zooi 11 meter de trap op!!!) alles gedraaid van UB40 via de prodigy naar MC Hammer en langs Laura Jansen en Tina (met Proud Mary) weer richting Travares. Tussendoor nog wat Hiphop en Hardstyle... lees: erg divers maar een fijn feest. Wel een rare vibe, wat zich vertaalde in vrij breed draaien.
              Was in ieder geval blij met het archief van dik 1.7TB die ik bij me had.
              It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• tha_dj
                • Jan 2004
                • 375

Juist en zo hebben wij komend weekend een bruiloft in Belgie !

Geen Nederlandstalig , wel Hip Hop / Rap ! Dat is wat het paar wilde, en wat denk je.......zoek maar eens een paar leuke hip hop / rap platen zonder shit, fuck, enz.......waar of ook de 55+ genodigde nog op durft te dansen en niet gillend naar huis gaat na een half uurtje.

Zoek me toch al een week te pletter om 4 uur leuke nummers klaar te hebben, naast de gewone meuk die altijd loopt ( paradis by the dasbord light ( PIS PAUSE ))

Maar goed, verwacht evengoed wel nederlandstalig te kunnen draaien, maar dan niet het apres ski, Jan Smit maar gewoon dansbaardere muziek, want anders wordt het een lange avond daar
                your light !

Comment

• AllroundRoLo
                  • Jan 2006
                  • 52

Als ze van R&B Hiphop houden kun je ook latin draaien.

Belle Perez - Gipsy King Medley

Weer 7 minuten gevuld.

Comment

• dj-wojcik
                    • Jul 2008
                    • 911

Originally posted by AllroundRoLo
                    Als ze van R&B Hiphop houden kun je ook latin draaien.

Belle Perez - Gipsy King Medley

Weer 7 minuten gevuld.
                    En zeker en vast belgisch.....

klein vraagje, Vlaamingen? of ook Walen?
                    [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                    [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• djspeakertje
                      • Oct 2008
                      • 1912

Om dan ook maar even mee te doen:

Urban Species ft. Imogen Heap - Blanket (rustiger, maar erg mooi, en best hiphop/rap-achtig)

Daan
                      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• tha_dj
                        • Jan 2004
                        • 375

Nou goed, klus is geklaard en NEE het waren gewoon mensen uit de omgeving Volendam, die in Erezee, tegen luxemburg aan een kasteeltje hadden gehuurd en ons geboekt om daar te komen draaien.

Is een geslaagde avond geworden, en inderdaad is er VEEL disco gedraaid,alle klassiekertjes weer uit de kast kunnen trekken.
                        Beetje Latin tussendoor en remixen van 50 cent en notorious B.I.G met frank cinatra, beegees........nieuwere top 40 in de trant van lilly allen, gabriela cilmi, nog een beetje rock en roll en om was de avond.

Eindplaat was nu eens niet, de hoogste tijd, toedeloe, end of the show, maar please don't stop the music.

Maar goed......hoe was het met de vraag steller van dit onderwerp, wat is, wordt je doelgroep, en wat is de bedoeling ? stel je deze vragen, dan ben je al een heel eind met je muziek keuze.
                        your light !

Comment

Working...