ik heb een probleem met mijn macrotech 1200
deze gaat kwa volume een stuk zachter dan mijn microtech 1200
zowel het linkerkanaal als het rechter .
nu zit er in de macrotech een pip fx kaart in voor gebalanceerd xlr aansluiten
kan ik deze zomaar verwijderen en dan via de jack plug aansturen om te testen of het aan die pip fx kaart ligt daar is door de vorige eigenaar een paar draadjes op gesoldeerd en als je op die pip fx kaart kijkt staat bij het aansluitings diagram van de xlr pin1 gnd 2 non inverting + en 3 inverting -
nu is bij pin 2 van het + een - gemaakt en de non die voor non inverting staat is zwart gemaakt .
kan ik hem maar beter verwijderen of hoord het zo
draai er al een jaar mee zonder problemen maar via een test om de versterkers een keer om te switchen van top naar sub viel het me op
graag reactie
deze gaat kwa volume een stuk zachter dan mijn microtech 1200
zowel het linkerkanaal als het rechter .
nu zit er in de macrotech een pip fx kaart in voor gebalanceerd xlr aansluiten
kan ik deze zomaar verwijderen en dan via de jack plug aansturen om te testen of het aan die pip fx kaart ligt daar is door de vorige eigenaar een paar draadjes op gesoldeerd en als je op die pip fx kaart kijkt staat bij het aansluitings diagram van de xlr pin1 gnd 2 non inverting + en 3 inverting -
nu is bij pin 2 van het + een - gemaakt en de non die voor non inverting staat is zwart gemaakt .
kan ik hem maar beter verwijderen of hoord het zo
draai er al een jaar mee zonder problemen maar via een test om de versterkers een keer om te switchen van top naar sub viel het me op
graag reactie
Comment