Cd spelers voor drive in werk (budget)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Back on Track
    • Jun 2009
    • 227

Cd spelers voor drive in werk (budget)

Voor de Drive in zijn we op zoek naar 2 simpele spelertjes om mee te beginnen.

het budget is max 350 p.s.

op dit moment zijn de volgende spelers in de race

Gemini CDJ-600 single CD-player
    DAP DS-380TL MP3 Frontloading Table Top met MP3
    Denon DN-S700 Table-Top CD Speler

Of de Reloop RMP-1 (niet in J en H)

Velt uw oordeel!

Alvast vriendelijk bedankt...
    BACK ON TRACK DJ
  • Tom06
    • Aug 2009
    • 161

Ik zou kiezen voor denon. Gewoon ook omdat ik daar de beste ervaringen mee heb tegenover gemini. En dap spreekt voor zich lijkt mij.
    Echo! echo .. cho .. ho .. o ... , goede akoestiek!

Comment

• jaksev
      • Jul 2007
      • 365

ohhh hiervan weet ik alles vanaf. Ik moest op een gegeven moment ook een nieuwe cd-speler kopen, wat een hel, je hebt ZOVEEL aanbod.

Ik ben er achter gekomen dat er maar 2 ECHTE merken zijn voor CD-speler( tell me if i`m wrong)
      - Pioneer
      - Denon

Comment

• laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

Pioneer en Denon is eigenlijk veel te veel geschreeuw in verhouding tot de wol die ze opbrengen. Natuurlijk is Pioneer een standaard doordat ze zovele dj-functies in een speler stoppen en er ook nog de nodige marketing rond creëren. Maar puur technisch beschouwd zijn ze gewoon te duur.
        Denon heeft in het verleden ook al modellen gehad die dikke miserie waren. Als voor mij simpel genoeg is, blijf ik bij een eenvoudige JB 570: geen toeters en bellen maar doet gewoon zijn werk. En is het een keer defect dan wordt het door Beglec ook nog eens betaalbaar en snel hersteld.
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Tom06
          • Aug 2009
          • 161

Inderdaad, iedereen zegt maar dat pioneer de beste is maar bijvoorbeeld technics vind ik veel beter werken.

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

Originally posted by Tom06
            Inderdaad, iedereen zegt maar dat pioneer de beste is maar bijvoorbeeld technics vind ik veel beter werken.
            euh, noem eens namen en rugnummers aub!
            Welke Technics cd speler vergelijk je met welke Pioneer cd speler?

Zoals het er nu staat is het een volstrekt nutteloos bericht, daarom graag zinvolle aanvulling, alvast dank.
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• glennwestlander
              • Aug 2009
              • 91

ik heb mn pioneertjes nu 2 jaar en ze gaan elk jaar naar een locale pioneer boer om ze te laten cleanen. als je er zo mee omgaat is er helemaal niets aan de hand, ze zijn gewoon degenlijk gebouwd en tuurlijk zijn ze duur. maar wat is er niet duur in deze industrie als je goed materiaal wil hebben?

ik zou gewoon gaan kijken naar een instap model cdj'tjes. en natuurlijk zelf ophalen! als je bijv een advertentie op marktplaats ziet staan, staat er bij hoelang de plaatser al actief is. is dat 1 dag, stop dan maar met contact met het persoon.

hoop misschien iets bij gedragen te hebben nu.

ps. technics cd spelers? nooit gezien eigenlijk.

Comment

• jaksev
                • Jul 2007
                • 365

dan heb ik het over de dubbele cd-spelers niet over de toploaders, die overigens ook echt goed zijn.

Comment

• glennwestlander
                  • Aug 2009
                  • 91

zijn inderdaad ook erg fijne dingen! hoewel je daar wel weer in 19 inch flightcase bij moet hebben, en ik weet niet of je mixer 19 inch is?

eens goed marktplaatsen lijkt me.

gr

Comment

• Tom06
                    • Aug 2009
                    • 161

Originally posted by moderator
                    euh, noem eens namen en rugnummers aub!
                    Welke Technics cd speler vergelijk je met welke Pioneer cd speler?

Zoals het er nu staat is het een volstrekt nutteloos bericht, daarom graag zinvolle aanvulling, alvast dank.
                    Ik had het over de Technics SL-DZ1200, sorry dat ik het er niet bij zette.

Comment

• FeestDJMax
                      • Jul 2010
                      • 17

Ik heb al een jaar of 3 enorm veel plezier van m'n DN -D4500. Dan heb je voor 670 euro een prachtige CD speler.
                      ...Als 't maar hard gaat???

Comment

• Back on Track
                        • Jun 2009
                        • 227

Originally posted by FeestDJMax
                        Ik heb al een jaar of 3 enorm veel plezier van m'n DN -D4500. Dan heb je voor 670 euro een prachtige CD speler.
                        Daar wil ik er 2 voor
                        BACK ON TRACK DJ

Comment

Working...