Master Audio SW600 subs

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Deheijde
    • Oct 2010
    • 2

Master Audio SW600 subs

Hallo,

ik ben een beginnende Drive/in show, laat ik daar mee beginnen. normaal gezien ontwerp ik mn subs zelf. ik vind dat leuk en het lukt me best aardig.
    nou heb ik een tijdje terug op marktplaats een set Master Audio subwoofers gekocht. ze waren goedkoop en hadden alleen een likje verf nodig, nou heb ik een handige vader en die wilde ze graag opknappen. nou kwam ik er achter dat een speaker verrot was. weet iemand misschien wat specs van deze subs en van de speakers de t/s parameters.
    info over de subs:
    SW600 serie
    dubbel 15'' in een 6th order Bandpass behuizing.
    de speakers zijn isobarik geplaatst

hopelijk kan iemand me helpen..

mvg Marthijn
  • @lex
    • Jul 2006
    • 1087

Is het niet gewoon het makkelijkst om een originele speaker erin te plaatsen? Dan google je op Master en Importeur en dan vind je bijvoorbeeld in De Meern EBL Audio, die je vast wel kunnen helpen.

@lex
    Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• Deheijde
      • Oct 2010
      • 2

dat is nou net het probleem, die kasten worden al lang niet meer gemaakt. ik had contact gezocht met RSL ook een grote importeur van Master, en die zeiden dat deze serie gebouwd is voor internet ontstond. al wel oud dus maar ze klinken echt immens, veel druk en erg laag. dus ik wil ze graag weer aan de praat hebben, alleen ben ik bang dat beyma die speakers dus niet meer maakt,

toch bedankt voor je reactie!

Mvg

Comment

• Rolandino
        • Mar 2007
        • 1451

Je kan altijd naar RSL bellen en vragen om welke speaker het gaat ze hebben heus wel een passende speaker liggen ( ik denk de 18Sound 15LW1400 ) Ik geloof dat in die tijd de 15G400 gebruikt werd van Beyma en deze is vervangen door de G40 maar dat is een totaal andere speaker.

Probeer de Faital Pro 15FX560 is echt een waanzinnige speaker die oa door NExo gebruikt wordt in hun infrasub en PS15 kasten
        EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• e-sonic
          • Aug 2004
          • 329

beyma

de gegevens van deze speaker staan in de t/s database

41hz Forum

wellicht dat er nog ergens een recone op voorraad is.

Bij een isobarische opstelling krijg je een verbetering van laagweergave, zonder dat het kastvolume vergroot hoeft te worden, de speakers moeten dan wel gelijk zijn.

De Faital pro heeft een lagere QTs, en een hogere Xmax, zal dus niet gaan combineren met de orginele speaker,
          Je kunt toch eenvoudig zelf de T/S parameters bepalen, handleidingen genoeg op het web te vinden..
          Last edited by e-sonic; 21-10-10, 13:40. Reason: info toegevoegd
          Trainingen, STIPA/SPL meetsystemen, verhuur evenement log systemen en meetmicrofoons in type 1 en 2

Comment

Working...