Jog wheel Numark CDN88

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lemmen
    • Mar 2004
    • 45

Jog wheel Numark CDN88

Ik heb een "probleem / uitdaging" met mijn numark cdn88:

De play knop wil af en toe niet lekker werken dus wil ik de controle unit van binnen schoon maken.

Nu heb ik ondertussen de hele unit uit elkaar op de 2 jog wheels na. Deze zitten "vast" aan de printplaat en hierdoor kan de behuizing niet van de speler afgehaald worden.

Heeft iemand hier enig idee hoe de jog wheels los te halen zijn zonder dat ik deze afbreek en daarna nieuwe moet aanschaffen?

Mvg,

Erwin
    DMZ Events
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Volgens mij zitten deze er gewoon op geschoven.
    De play button is een heel klein print schakelaartje, deze is niet schoon te maken. Dat wordt dus een nieuw schakelaartje monteren (˙ʇsoʞ ʇuǝɔ ɹɐɐd uǝǝ sʇɥɔǝןs suǝƃıɹǝʌo ǝıp).
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Lemmen
      • Mar 2004
      • 45

Originally posted by MusicXtra
      Volgens mij zitten deze er gewoon op geschoven.
      De play button is een heel klein print schakelaartje, deze is niet schoon te maken. Dat wordt dus een nieuw schakelaartje monteren (˙ʇsoʞ ʇuǝɔ ɹɐɐd uǝǝ sʇɥɔǝןs suǝƃıɹǝʌo ǝıp).

Geschoven bedoel je in de zin van: met iets wat kracht eraf trekken?
      DMZ Events

Comment

• Lemmen
        • Mar 2004
        • 45

Het is gelukt ondertussen, aan de onderkant van de speler (als je hem uit de behuizing gehaald hebt) zit een pin waar het jog wheel op vast zit.

Hierop is een soort veertje bevestigt welke het jog wheel op z'n plaats houd.

Grtz,
        Erwin
        DMZ Events

Comment

Working...