GLP YPOC 250 MSD/II aansturen via freestyler

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djtommyv
    • Mar 2011
    • 7

GLP YPOC 250 MSD/II aansturen via freestyler

Hallo medemensen,

Ik moet een klein lichtshowtje neerzetten op een house party.
    klein budget gekregen dus moet lampen aansturen via laptop
    heb voor freestyler gekozen maar nu moet ik 2x GLP YPOC 250 MSD/II movingheads aansturen. In freestyler staan 3 fixtures:
    - YPOC basic
    - YPOC 250 zonder laser
    - YPOC 250 met laser

ga ze hier ook huren (http://www.licht-geluid.nl/huren/mov..._VLSFXD18.aspx) ik denk vraag het nog maar even voor de zekerheid niet dat ik straks allemaal proggies heb geschreven en dan opeens andere dmx indeling is..

alvast bedankt voor jullie reacties

Groetjes,
    Tommy
  • Mark Vriens
    • Oct 2009
    • 139

Er zit daar een controller bij, misschien dat je die beter kan gebruiken.... Ik neem aan dat J en H hier wel naar heeft gekeken, of die controller er goed bij past....
    CDJ 2000's zijn in tha pocket!

Comment

• ralph
      Banned
      • Aug 2000
      • 2649

Pak de GLP Ypoc met laser en je zit safe.
      Die laser heb je overigens weinig tot niets aan, zou handig zijn met het positioneren van de movinghead bij programmeren, in de praktijk werkt dat voor geen meter.

Comment

• djtommyv
        • Mar 2011
        • 7

Originally posted by Mark Vriens
        Er zit daar een controller bij, misschien dat je die beter kan gebruiken.... Ik neem aan dat J en H hier wel naar heeft gekeken, of die controller er goed bij past....
        ja maar ik heb ook een aantal ledparren en nog wat scanners en lasers. en om die nou allemaal tegelijke tijd op het zelfde moment wat te laten doen is erg lastig dan als ik 3 controllers heb:P maar wel handig gebruik hem maar als back-up:P

Pak de GLP Ypoc met laser en je zit safe.
        Die laser heb je overigens weinig tot niets aan, zou handig zijn met het positioneren van de movinghead bij programmeren, in de praktijk werkt dat voor geen meter.
        ok thnx, hier heb ik wat aan

Comment

Working...