Welke CD Speler te gebruiken in Discotheek

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • EP Woody
    • May 2001
    • 795

Welke CD Speler te gebruiken in Discotheek

Welke CD-Speler zouden jullie aanraden om te gebruiken in een discotheek. En met name ook waarom. Te denken valt aan het gebruiksgemak. Onderhoudsgevoeligheid, Kosten laser en hoe makkelijk hij te vervangen is, ed.

Greetz Erwin. (Yepz that's my name)

Bijgewerkt door - geluidmoderator op 09/09/2002 23:34:44
  • Destiny
    • Jul 2001
    • 899

Pioneer CDJ-500s zie je vaak in een discotheek. Of de Denon DN-2600F. Verder lijkt de cdj-100s van Pioneer mij ook wel leuk.

DJ Jip
    MSN: destinygemert@hotmail.com

Comment

• DJRenz
      • Dec 2000
      • 99

Ligt er aan wat voor een discotheek het is een een wat grotere zou ik de pioneer CDJ-1000 aanraden maar in een wat kleinere zou ik de wat kleinere en goedkopere versies van pioneer aanraden (500s/500II/100s)

Mijn baas heeft de Pioneer CDJ-1000 olé olé!!
      Bemin met mate, want liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken

Comment

• Overdrive
        • Feb 2002
        • 717

Hangt er van af, neem aan dat het ook nodig is voor betere mixwerk?
        Dan zou ik kiezen voor cdj-1000, deze hebben een uiterst nauwkeurige pitch die nauwkeurig is op 0.01% erg fijn!

Andere hebben meestal 0.1% preciesie, bv de cdj-100, heb ik zelf ook en komt vaak voor dat de pitch tussen bv 3.4 en 3.5 in moet staan.
        Nu kun je tijdens het mixen wel af en toe eens even een duwtje geven maar dit is toch irritant.

Aan de andere kant zijn ze ook weer 2x zo duur.....

Overdrive zegt: Mazzelos

Comment

• andre
          • Nov 2001
          • 111

als je een 19 inch speler wil hebben met goedkope lasers en loopwerk zou ik voor de numark gaan (100 gulden voor laser + loopwerk) en ze zijn ook nog eens zo betrouwbaar als en denon
          wil je geen 19 inch, dan zou ik voor de pioneer 100s gaan (klein + leuk om mee te mixen) pioneer is wel duur in zn lasers en loopwerken.

Adventure Showtechniek
          Alle taalfouten, spelfouten en stijlfouten zijn drukfouten

Comment

• Willem
            • Sep 2000
            • 142

aLS je Losse cdspelers wilt hebben ..gewoon pioneer kopen enne dan maar de cdj100's...gewoon na 2 jaar vervangen... ehm nou ja als er wat meer budget is kun je natuurlijk die 1000 overwegen..mare 500 raad ik af... Heb minder problemen met de 100s jes dan met die 500's..Zijn er al 4 terug gekomen...

Comment

• Rudy Vorstenbosch
              • Jun 2001
              • 1429

Flat cable van het boven bedienings paneeltje dat scharniert in de afsluit deksel van de cd ruimte zeker?!

<h5>Showtechniek</h5>

Comment

• Rodan
                • Jan 2002
                • 72

Ik heb zelf pioneer cdj-500 bevalt me heel goed helmaal in combinatie van een pioneer mengpaneel, djm 500/600. Die nieuwe 1000 van Pioneer is zeker de beste en met de uitgebreidste opties die er te koop is. Kost wel wat maar heb je ook veel meer. Je zou dan zelfs de draaitafels weg kunnen laten. Ga eens naar een dealer en vergelijk wat er is, ik denk dat je helemaal weg zult zijn van de nieuwste pioneer producten.

Comment

• PowerSound
                  • Nov 2001
                  • 1892

Mja, maar voor in een discotheek, is het niet beter om een 19" te hebben . Ga dan naar Denon 2500F,2100F,2600F ofwel pioneer 5000. 3000 is naar het schijnt klote

FUCK OFF AUTOBPM USERS !!!
                  Viva Ypoc, Viva Contest, Viva Qsc, Viva EV, Viva JBL, Viva PowerSound !
                  PSL Bvba powered by
                  L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
                  Yahama LS9-32 / MC7L-48
                  Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
                  Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• EP Woody
                    • May 2001
                    • 795

Het probleem is ook dat wij (een muziek winkel) ook de service van die app. krijgen. Dus is het wel handig als bv. die lasers goed te krijgen zijn en makkelijjk te vervangen. Dat je niet meteen een hele dag bezig bent met breken voor je een keer bij de laser kan.

Maar ik heb nog weinig voor en tegens gehoord van de apparaten. Geef aub. ook even wat voor en nadelen van die apparaten.

Greetz Erwin. (Yepz that's my name)

Comment

• andre
                      • Nov 2001
                      • 111

voordeel pioneer 100s je flikkert um weg na 2 jaar en je koopt een paar nieuwe. doe je niet zo snel bij denon maar daar kunnen volgens mij sony of sharp laser+loopwerk in

Adventure Showtechniek

Comment

• ralph
                        Banned
                        • Aug 2000
                        • 2649

Wat je ook gaat leveren daar: zorg dat er een backup aanwezig is.
                        Niets is zo rot als dat je ergens staat te draaien en 1 draaitafel of cd speler is naar z'n grootje en ze kunnen um niet vervangen...

Ralph,
                        Sounddesigner

Comment

• andre
                          • Nov 2001
                          • 111

das en goed idee desnoods een huis tuin en fiets cdspeler!! blijf je tenminste muziek houden

Adventure Showtechniek

Comment

Working...