Kijk das een mooi positief verhaal ( tegenover de Amerken geile leden die hier toch niet mee eens zijn )
Natuurlijk krijg je bij het gebruik van een processor je set beter uit de veren. ( heb ik nooit tegen gepraat )
Ook wel leuk om te horen dat alle sets die daar staan ( ook van de Amerken ) worden aangestuurd door een Bmerk versterker rack.
Goedkoop hoeft niet duurkoop te zijn dat is mijn boodschap altijd richting mijn klanten.
Ligt er natuurlijk aan hoe en voor wat de set wordt gebruikt.
Is nu je keus gevallen voor deze set of ga je nog rondneuzen voor iets anders ?
Ga je ook nieuwe versterkers kopen of heb je die al ?
Je hebt iig wel een x-over nodig om je sub met je top te kunnen filteren maar tegenwoordig heb je de processors die het werk doen en nog meer wonderen kunnen verrichten
Succes met je aanwinst of kan ik dat nog niet zeggen ?
Natuurlijk krijg je bij het gebruik van een processor je set beter uit de veren. ( heb ik nooit tegen gepraat )
Ook wel leuk om te horen dat alle sets die daar staan ( ook van de Amerken ) worden aangestuurd door een Bmerk versterker rack.
Goedkoop hoeft niet duurkoop te zijn dat is mijn boodschap altijd richting mijn klanten.
Ligt er natuurlijk aan hoe en voor wat de set wordt gebruikt.
Is nu je keus gevallen voor deze set of ga je nog rondneuzen voor iets anders ?
Ga je ook nieuwe versterkers kopen of heb je die al ?
Je hebt iig wel een x-over nodig om je sub met je top te kunnen filteren maar tegenwoordig heb je de processors die het werk doen en nog meer wonderen kunnen verrichten
Succes met je aanwinst of kan ik dat nog niet zeggen ?
Comment