wat kopen rond de €3200?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SPS
    • Mar 2004
    • 1662

Originally posted by showband
    op een beetje grote liveset gaat je publiek het zeker merken. (niet horen, maar merken)

Zodra jij er een keer een goed opgenomen CD tussen de gewone MP3's door draait draaien de hoofden zich om naar de DJ.
    Het gaat om het verschijnsel MP3 van 320k tov Flac. Dus die goed opgenomen CD vergelijken met DEZELFDE CD maar dan via MP3/320.
    Dan wil ik op de normale (niet highend) systemen wel eens een blind test doen met het normale publiek.........

Appels met appels he
    Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Originally posted by SoundFacilities
      publiek hoort het verschil bewijze van spreke nog niet eens tussen 128kbs en 320kbs.
      Ze kunnen de vinger niet op de zere plek leggen maar horen doen ze het zeker wel.
      Overigens lijkt het verschil tussen een MP3 en een WAV alleen maar groter te worden op een betere set.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• daveyb
        • Aug 2009
        • 150

Originally posted by MusicXtra
        Ze kunnen de vinger niet op de zere plek leggen maar horen doen ze het zeker wel.
        Overigens lijkt het verschil tussen een MP3 en een WAV alleen maar groter te worden op een betere set.
        Ja de kwaliteit van Mp3 lijkt ook steeds slechter te worden, mensen die alles rechtstreeks van Youtube halen enzo.
        Lang leve FLAC !
        We doen het goed, of gewoon niet !

Comment

• michaelm
          • May 2014
          • 13

Ik draai digitaal maar als ik alles in WAV zou doen ipv 320kbs MP3 is dat wel leuk maar daar wordt je computer en wisselwerking computer<>controller niet sneller van denk ik en zul je dit ook weer terug merken in effecten etc.?

Comment

• timmetje
            • Dec 2012
            • 424

Je computer en controller werken alleen samen via sturingssignalen, niet via audio. Bovendien maakt het je computer niet uit in welk formaat je iets afspeelt.
            Tim

Comment

• michaelm
              • May 2014
              • 13

Hm ik geloof je graag maar toch gaat de audio via de computer naar de controller naar de audio uitgang? Of hoe verloopt dit signaal volgens jou?

Ik bedoelde overigens meer dat (mijn pc in ieder geval ) sloom wordt van 80MB WAV files in Serato

Comment

Working...