externe harde schijf op denon dns 1200

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 13omatje
    • Apr 2013
    • 13

externe harde schijf op denon dns 1200

hallo iedereen

ik heb 2 van deze spelers en wil daar een externe harde schijf aan hangen. daarvoor heb ik 2 x Toshiba Stor.E Basics 500 GB gekocht. alleen willen ze niet werken. als ik ze aansluit gaat het lampje van de schijf wel gewoon branden en gaat de schijf ook gewoon geluid maken. maar als ik dan naar usb mode ga, zegt de speler de hele tijd now checking en dat doet hij de hele tijd. ik kan de schijven ook niet meer ruilen. ik heb de spelers ook geupdated maar dat helpt ook niet. en ik heb de hdd's al een keer geformatteerd. weten jullie wat ik moet doen om ze te laten werken?

alvast bedankt
  • PvG
    • Sep 2012
    • 979

Ntfs of vfat filesystem?
    As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.

Comment

• kvdb013
      • Nov 2010
      • 337

Is 500GB niet te groot voor de spelers? Mijn pioneers doen het ook niet met een externe harde schijf, met een usb stick doen ze het prefect.
      In de handleiding staat ongetwijfeld tot hoeveel GB je spelers kunnen lezen.
      Discussiƫren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Comment

• vdlaanlichtengeluid
        • Jun 2010
        • 640

ook zorgen dat ze Fat zijn geformateerd.

Comment

• Dimi
          • Oct 2002
          • 91

Heb je wel met Denon Music Manager de schijven ge-indexeerd? Dat is wel nodig, want anders gaat het waarschijnlijk een eeuwigheid (letterlijk) duren voor het apparaat dit zelf gedaan heeft (er vanuit gaande dat er veel muziek op die HDD's staat).

Comment

Working...