Professionele muziekstreamin service voor in zalen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

Professionele muziekstreamin service voor in zalen

Bestaat er een professioneel systeem waarbij bezoekers hun persoonlijke liedjes/ video's kunnen parkeren (wachtlijst) vanaf hun smartphone of iphone om af te spelen in de zaal?
    Ik ken een aantal huis/tuin en keuken systemen zoals Google chrome/ Sonos.../ Apple TV,maar dat is weinig stabiel en er kunnen geen meerdere gebruikers zijn.
    En ze moeten ook een zaal kunnen dekken kwa bereik.

In meerdere lokalen kunnen ook wifi antennes worden geplaatst indien nodig.
    Last edited by frederic; 02-11-15, 15:41.
  • showband
    • May 2001
    • 4524

gezien dat je buma moet afdragen en dat je geen enkele controle over geluidskwaliteit hebt.
    In combinatie met de kans dat op een normaal feest waarschijnlijk maar een beperkte lijst nummers nodig hebt om alle verzoekjes af te dekken.

Denk ik dat je beter gewoon een paal met een keuzescherm kunt neerzetten...
    lekker belangrijk!

Comment

• T.O.P.
      • Jun 2014
      • 100

Er zijn toch diverse jukeboxen die je met een app ( en een creditcard) kunt besturen...

Comment

• frederic
        • Jan 2006
        • 3511

Ik ben er in geslaagd om met VLC player een mediaservertje op te zetten.
        Het gaat zeer eenvoudig.
        Een eenvoudige computer me VC player in fullscreen mode, en in voorkeuren interface->web inschakelen. Vervolgens VLC terug opstarten.

Op smartphone kun je de gratis VLC remote HD installeren en het IP adres van je computer invullen.
        Je kunt dan mediabestanden streamen naar de computer.
        Enig probleem is dat hij ze direct afspeelt. Hij parkeert ze niet in de playlist.

Comment

Working...