Nu heb je in de horeca van die standaard draai programma's met automatische update's. Deze programma's hebben vak ook standaard mappen in zich . zoals nederlads , top 40 , dance, enz. is er ook draai software die dit heeft ? dit kan wel is makkelijk zijn als ik mijn pc met muziek ergens neer zet bij mensen die snel willen zoeken en gee dj gebruiken de hele avond.
draai programma
Collapse
X
-
-
-
Eazis is een bekende leverancier van die 'horeca-computers'. Echter kan dit wel vrij prijzig zijn, vooral als je echt een maandelijkse update van alle genres wilt. Voordeel is wel dat het zowel met een DJ werkt (evt. ook met een externe controller) evenals 'stand-alone', dus als non-stop muziekspeler. Ik heb jarenlang met die systemen gewerkt en moet zeggen dat ze super-intuitief te bedienen zijn, vooral in combinatie met een touchscreen. Het is gewoon tikken, zoeken en slepen.
Daarnaast kun je een Eazis-systeem 'op slot' zetten zodat mensen daadwerkelijk alleen de functies kunnen bedienen die ze horen te bedienen.
Disclaimer: ik werk niet voor Eazis...
Anders kom je inderdaad uit op systemen als iTunes en Spotify, die natuurlijk lekker gratis en eenvoudig zijn, maar een stuk minder goed te beveiligen tegen nieuwsgierige mensen die met je computer aan het prutsen slaan.TimComment
-
Eazis is een bekende leverancier van die 'horeca-computers'. Echter kan dit wel vrij prijzig zijn, vooral als je echt een maandelijkse update van alle genres wilt. Voordeel is wel dat het zowel met een DJ werkt (evt. ook met een externe controller) evenals 'stand-alone', dus als non-stop muziekspeler. Ik heb jarenlang met die systemen gewerkt en moet zeggen dat ze super-intuitief te bedienen zijn, vooral in combinatie met een touchscreen. Het is gewoon tikken, zoeken en slepen.
Daarnaast kun je een Eazis-systeem 'op slot' zetten zodat mensen daadwerkelijk alleen de functies kunnen bedienen die ze horen te bedienen.
Disclaimer: ik werk niet voor Eazis...
Anders kom je inderdaad uit op systemen als iTunes en Spotify, die natuurlijk lekker gratis en eenvoudig zijn, maar een stuk minder goed te beveiligen tegen nieuwsgierige mensen die met je computer aan het prutsen slaan.Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!Comment
-
-
De vraag komt op mij over alsof hij zijn PC op de verjaardag van tante Bep in de tuin zet en niet op de after van Armin van Buuren.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Overigens wil ik hiermee niet aangeven dat iedereen maar lekker illegale muziek in iTunes moet gaan pleuren.
Of je echt zit te wachten op reclame tijdens het verjaardagsfeestje van tante Bep is een keuze die een ieder voor zichzelf moet maken.
Spotify is, zoals Sander al aangaf, altijd een stuk voordeliger als een Eazis-systeem...
Er heerst bij mij alleen een vermoeden dat we van de OP niets meer gaan horen.TimComment
Comment