Wat is vergelijkbaar met de pioneer cd-500II

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ Tijnis
    • Mar 2002
    • 89

Wat is vergelijkbaar met de pioneer cd-500II

Hallo

Op de camping waar ik draai hebben ze in de disco 2 pioneer cdj-500II staan en daar zten vondt ik wel fijne functies op.
    omdat ik binnekort nieuwe cd-spelers wil gaan kopen zou ik graag willen weten of er cd-spelers zijn de ter vergelijke zijn kwa functies.
    p.s. het hoeven geen toploaders te zijn en de knoppen hoeven ook niet ongeveer op dezelfde plek te zitten.
    de pioneer cdj-500II vindt ik iets te duur zo vermogend ben ik nou ook weer niet
    mijn budget licht rond de 1000 euro iets meer mag want moet ook een nieuwe mengpaneeltje maar da hoeft niet zon duur uitgebreid te zijn

Greetz Dj Tijnis

Bijgewerkt door - moderator op 08/09/2002 17:44:37
  • Arjan
    • Jul 2001
    • 241

Beste Tijnis,

Het is ook wel makkelijk om te vermelden wat je budget is.. Je kan het natuurlijk zo gek maken als je wilt, alleen kost dat meestal wat meer.

See ya!

Arjan

<font color=\"red\">Waarom neemt er altijd iemand op als je een verkeerd telefoonnummer
    gedraaid hebt?</font id=\"red\">

Comment

• Fritz
      • Oct 2001
      • 621

citaat:mijn budget licht rond de 1000 euro iets meer mag
      Je zou natuurlijk 2x CDJ-100s kunnen kopen... Of op zoek gaan naar de iets goedkopere types van Denon. Dan heb je gelijk 2 goede spelers.

Als je gaat kijken naar goedkopere merken kom je een heleboel in deze prijsklasse tegen. Zoeken hier op het forum levert je denk ik ook wel iets op...

Fritz

Comment

• Overdrive
        • Feb 2002
        • 717

Pioneer CMX-3000 =&gt; €1120,-
        pioneer CMX-5000 =&gt; €1070,-

Ik zou voor de 3000 gaan als ik jou was, leuker spelertje voor iets meer geld.

Groeten

Overdrive zegt: Mazzelos!

Comment

• DJ Tijnis
          • Mar 2002
          • 89

het hoeft niet persee pioneer te zijn en waar is dat waar je die cmx series voor die prijs die overdrive noemt kan halen

Comment

• Wout Laenen
            • Sep 2000
            • 102

gegroet,

ik heb een cmx-3000 en ik kan je hem ten zeerste aanraden. Het is een knap apparaat en ik vind wel dat hij zijn geld waard is.
            Handige optie is de scratch-functie.

mvg
            mvg

WL

Comment

Working...