Stanton RM100 mengpaneel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj Spyder
    • Jan 2002
    • 190

Stanton RM100 mengpaneel

heeft iemand hier ervaring mee ?

'k zou nl willen weten of de qualiteit hiervan zeer goed is
    ( dichtbij Rodec , Dateq , enz ... )
    'k weet al dat het niet in de buurt ligt van D*P en JieBie

maarja , hier zitten meer Xperts

'k zoek een niet te duur Maar toch een goed mengpaneel en ze zeiden tegen mij dat dit een goede is !

Bijgewerkt door - moderator op 08/09/2002 17:32:06
  • janssenthfrank
    • Jun 2002
    • 20

ik kan je blij maken want dat is kwalitatief een goede mixer met een vrij redelijk geluid. ik heb er zelf ook een gehad en die beviel goed totdat er een glas bier in was gegooid. daarna heb ik een dateq gekocht

veel plezier ermee als je hem halt greetz frank

Comment

• ralph
      Banned
      • Aug 2000
      • 2649

Heej ja hooow!
      eindelijk een eentje waar ik al reeds een paatr keer mee gewerkt heb.

een collega drive-in show heeft deze mixer in zn show zitten, heb daar nu een paar keer een klusje voor gedaan en dus ook met deze mixer gewerkt.
      Ding doet hjet prima, paar kleine dingen die mij tegenvielen:
      1. output voor koptelefoon gaat mij niet hard genoeg, als ik de gain van het kanaal netjes op 0db houdt dan moet de output vol open en dan kom ik eigenlijk nog ff wat hoemhoem tekort, sta dan wel met een beste PA te dreunen..maar toch. Dus: als je um vooral thuisgebruikt: no problemo
      2: de faders..schuiven redelijk, dat is het niet, maar als je, zoals ik, die fader helemaal naar boven ragt dan gaat het laatste stukkie je volume onevenredig rap omhoog. Anders dan bij de dateqs warmee ik werk en mn eigen pio500 en gemini mixertjes.

Voor het geld zeker geen miskoop, die jongens doen er een bhoop feestjes mee en ik heb nooit gezeik met die mixer gehad en zei ook niet

>>>>Ik heb een toeter op mn waterscooter!<<<<

Comment

• dj_lucv
        • Aug 2001
        • 616

Kijk eens aan de binnekant van het hoesje van dance-valley - main stage edit. Daar staat de mixer van michel de hey, die heeft ook een stanton-mixer weet alleen niet meer welk type. Denk dat het met de geluidskwaliteit wel goed zal zitten.

Comment

• Pulse
          • Oct 2001
          • 666

die topmixer van stanton (vrm 10) steekt wel ver boven de rest van de mixers uit.
          de prijs ook..... bijna 3000eur

Greetz,
          Dieter, D.D.A. Sound & Light
          Belgiƫ

MSN:dietermrx@hotmail.com
          MVG,
          Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & Light

Comment

• dj_lucv
            • Aug 2001
            • 616

D8 al....