Velleman Pro mix 400

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ja roen
    • Oct 2002
    • 11

Wat kost de VMX-300 eigenlijk, want op de site van feedback staan alleen de 200 en 100, dus...
    Ben eigenlijk wel benieuwd naar de prijs

mvg.
    Jeroen

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

Te beroerd om zelf even op zoek te gaan naar een winkel waar je vertrouwen in hebt en waar ze hetgeen je zoekt tegen een nette prijs aanbieden?

Niet al te lui worden he...

Moderator J&H Licht en Geluid Fora
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• bob
        • Jun 2002
        • 333

Kan je veel beter de DX-1000 kopen voor 269 euro bij Feedback, alleen heeft die geen BPM counters maar je hebt wel meer kanalen.

Groeten Bob

Comment

• bob
          • Jun 2002
          • 333

O,ja in de aanbiedingen gids van Feedback stond dat er nog maar een paar DX-1000's op voorraad waren.

Groeten Bob

Comment

• speakerfreak
            • May 2002
            • 1446

mischien is de kwaliteit van de dx1000 beter maardie ga je toch niet kopen omdat ie maar kanalen heeft slaat echt weer nergens op.
            als iji 2 of 3 kanalen nodig hebt met een compact mixertje ga je toch niet een 19 inch ding nemen waarvan je dan 4 kanalen niet gebruikt/??
            toch

speakerfreak was here....
            Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• bob
              • Jun 2002
              • 333

Oke, okee, rustig maar, ik wist niet dat hij maar 2 of 3 kanalen nodig had het was maar een sugestie.
              En als je voor een paar euros meer iets groters kunt krijgen [zoals de DX-1000] zou ik het doen.
              Als je er later nog eens iets bijkoopt hoef je ook niet nog eens een anderre mixer te gaan kopen omdat je te weinig kanalen hebt, en over dat 19INCH, dat is altijd lekker makkelijk in te bouwen omdat het een standaard maat is.

Groeten Bob

Bijgewerkt door - bob op 27/10/2002 15:09:47

Comment

• speakerfreak
                • May 2002
                • 1446

jaaaaaaaaaaaaaa oke, 19 inch os altijd wel makkelijk in te bouwen maar als je een compact setje wil 2 toploaders en een mixer, ben je met de vmx300 mischien in totaal 70 cm kwijt en met een 19 inch mixer 115 cm zoiets scheelt toch alweer.
                trouwes ik vind die vmx 300 er wel mooier uitzien als die dx1000 die vind ik echt gewoon lelijk, ook al is de kwaliteit wel beter.

speakerfreak was here....
                Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• bob
                  • Jun 2002
                  • 333

Het uiterlijk telt niet [als hij mooi is is het mooi mee genomen] maar de prestaties zijn belangrijk vind ik.
                  En die DX-1000 kan je ook hoger zetten en de spelers lager dan ben je ook geen 115CM kwijt [115CM is toch al veel] en het ziet er nog mooi uit ook.

Groeten Bob

Comment

Working...