ik wou graag een mooie audio installatie aanschaffen waar ik mijn tv uitgang, pc uitgang, 2 draaitafels en 4 luidsprekers via een versterker op een mengpaneel aan kan sluiten, het is voornamelijk voor thuisgebruik dus ik hoef geen proffesioneel dj spul, wel moet er een crossfader op het mengpaneel zitten, waarbij de kanalen waartussen gefaded moet worden in te stellen is.
verder zou ik er eventueel een equalizer tussen willen zetten maar ik heb geen idee of die dingen een beetje betaalbaar zijn, ik heb niet zo heel veel verstand van hoe sterk een versterker zou moeten zijn om bv. 4 100 watt 8 ohm luidsprekers aan te sturen dus als jullie nog enige tips voor me hebben ben ik jullie eeuwig dankbaar :-)
Groeten
verder zou ik er eventueel een equalizer tussen willen zetten maar ik heb geen idee of die dingen een beetje betaalbaar zijn, ik heb niet zo heel veel verstand van hoe sterk een versterker zou moeten zijn om bv. 4 100 watt 8 ohm luidsprekers aan te sturen dus als jullie nog enige tips voor me hebben ben ik jullie eeuwig dankbaar :-)
Groeten
Comment