Wat voor soort en waar halen jullie muziek?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wes340
    • Sep 2002
    • 276

Wat voor soort en waar halen jullie muziek?

Hallo

Ik zit de laatste tijd een beetje te denken en rond te kijken en ik d8 mixen is wel leuk lijkt me
    Ik heb maar gewone cd spelers enzo maar het lijkt me wel leuk om een beetje proberen te mixen enzo met cd!! dus geen plaat.
    De vraag is nu waar halen jullie je muziek? en als het op kazaa is snap ik het wel maar wat tik je bijvoorbeeld in want ik wil een beetje trance enzo maar ook weer een soort zangersje ofzo erin!
    Moet je dan gewoon een bestaand nummer pakken enzo ervan af stelen als het ware .
    of zijn er ook liedjes met alleen maar beat's? zoja wat tijp je dan in

greets wesley oja ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen

GREETS quiksilvahhhh (niet van de dj maar ik ben vort zilverharig)!!!

nederlands is mijn goedste vak hoor
    ik het 4 jaar gehebt!al
    Hardcore Is Toch Het Mooiste Wat Er Is!!
  • Jeroen 2-dance.com
    • Feb 2002
    • 115

Wat je hier vraagt is eeuh.. een beetje een vraag met een onmogelijk antwoord.

Wat voor muziek vind je goed? Hou je van nummers zoals Tiesto? Zoek dan eens op zijn naam, allicht dat je wat tegen komt. Nog wat trance artiesten zijn:

Johan Gielen
    Rank 1
    Blank & Jones
    enz. enz.

succes!

2-dance.com
    2-dance.com

Comment

• Reemski
      • Dec 2001
      • 690

Neem gewoon de huidige house-hits en typ in bij kazaa....
      En kijk vervolgens hoe lang de nummers duren. Alle remixen duren vaak 5 of meer minuten, en zijn dus makkelijk in te mixen. Zo kan je goed oefenen.

Betere oplossing is gewoon maxi-singels met lange remixen te kopen.... Maar ik heb zo'n idee dat je dat toch niet gaat doen....

Comment

• DJ.T
        • Nov 2002
        • 1502

Wat jij bedoeld met een zangeresje, heet een vocal.
        Bergen met samples en vocals en allemaal soorten beats en wat je nog meer wilt om mee te mixen is te vinden op:::: www.djsamples.com
        En nog GRATIS ook!!

DJ.T Was Here
        We're ready to party, are you?

Comment

• speakerfreak
          • May 2002
          • 1446

maare je zegt ik 2 gewone cd spelers, volgens mij gaat dat niet echt lukken, zit geen pitch op.

drive in show: Xtreme Xperience.....
          Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• SWDJ
            • Aug 2002
            • 275

Natuurlijk zijn er wel wat (weinig) nummers die al gelijk lopen, maar die haal je er natuurlijk niet zomaar uit. Hoe wil je gaan mixen? CDplayers met pitch kopen of, dat ene programma of zo?

Met Vriendelijke Groet, SWDJ

Comment

• axs
              Moderator
              • Jun 2002
              • 2687

citaat:
              Natuurlijk zijn er wel wat (weinig) nummers die al gelijk lopen, maar die haal je er natuurlijk niet zomaar uit. Hoe wil je gaan mixen? CDplayers met pitch kopen of, dat ene programma of zo?

Met Vriendelijke Groet, SWDJ
              Hoi!

Heb misschien een mooi voorbeeldje van nummers die mooi synchroon lopen! Zijn misschien wel nog van iets voor je tijd...

Milk Inc - In My Eyes
              Poco Loco Gang - Poco Loco

Probeer hier al eens mee!

De groe(n)ten
              Tom Manshoven
              If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• wes340
                • Sep 2002
                • 276

Heej

bedankt voor de vele tip's oja speakerfreak ik wil gewoon een beetje proberen en als het niet lukt dan heb ik gewoon pech
                Maar ik moet voor de drive-in toch ooit echte cd spelers kopen dus ja ik kijk al een beetje rond!

greets wesley

GREETS quiksilvahhhh (niet van de dj maar ik ben vort zilverharig)!!!

nederlands is mijn goedste vak hoor
                ik het 4 jaar gehebt!al
                Hardcore Is Toch Het Mooiste Wat Er Is!!

Comment

• reflection
                  • Mar 2002
                  • 413

de bekende is mauro picotto met komodo, gemixt met safri duo-played a live..de meeste van zulke nummers lopen volgens mij allemaal wel een beetje gelijk of kun je er wel wat mee doen..

In tilburg is het te doen!!
                  Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

Working...