Eigen werk: het grote plaats-maar-raak topic

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Eigen werk: het grote plaats-maar-raak topic

Het leek me een leuk idee om hier een onderwerp aan te maken waar iedereen z'n eigengemaakte werk / mixes / etc. kan plaatsen. Met medewerking van de moderator(s) natuurlijk wil ik dit topic hiervoor gebruiken. De bedoeling: plaats een linkje naar een (werkende!) file en post commentaar op het werk van anderen. Altijd leuk om wat feedback te krijgen op je werk, en om nou voor elke keer een nieuwe topic te openen lijkt me ook weer ietskes overdreven.
    Dus wanneer de moderators accoord gaan: plaats je spulleke hier!

Ik wil er wel meteen (als topic mod zullen we maar zeggen) een regeltje aanhangen: wanneer je files van je webruimte verwijderd, verwijder dan ook even de link hier; zodat we niet een topic krijgen dat na een paar weken vol staat met dooie links.

Om af te trappen zal ik eens beginnen: http://www.student.tue.nl/H/J.Siegmu...y_Mix-m-Up.mp3 is een van mn laatste "creaties". Let even niet op de stukjes tekst erdoordeen; die waren uit meligheid. Zijn trouwens stukjes uit het interview met Cor Fijneman op Respect dit jaar. Die kun je trouwens hier: http://mv.gemeentetv.nl/festivaltv/respectfestival.wmv downloaden; gaat nergens over, maar de mannen waren erg aan het genieten van de "limonade" zullen we maar zeggen.
  • gohan
    • Nov 2002
    • 30

Jasper ik ben momenteel aan het downloaden ,dus nog ff geen reactie.Echter wel een brandende vraag:"Hoe kan ik een mix in mp3 omzetten vanaf mijn mengpaneel naar mijn pc?" Of kan ik ook via een opgenomen mini-disc naar mijn pc omzetten in mp3?

Ik ben 1 en al oor b.v.d ,gohan

Comment

• haifax
      • Mar 2003
      • 24

Via de audio in van uw geluidskaart. Dan met een programmatje als soundforge ofzo kun je het opnemen. (En daarna zelf knippen op aparte liedjes op een CD te hebben ofzo)

Comment

• sis
        • Jul 2003
        • 3305

Nou, het filmpje zegt alles !
        reacties : gezellig, leuk, superleuk,
        Alleen een vraagje over die Cor : had ie teveel limonade gedronken of zo ? [:0]
        Die kwam niet meer uit zijn woorden

sis
        Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Jasper-Lichtbron
          • Jun 2001
          • 2155

citaat:Geplaatst door gohan

Jasper ik ben momenteel aan het downloaden ,dus nog ff geen reactie.Echter wel een brandende vraag:"Hoe kan ik een mix in mp3 omzetten vanaf mijn mengpaneel naar mijn pc?" Of kan ik ook via een opgenomen mini-disc naar mijn pc omzetten in mp3?

Ik ben 1 en al oor b.v.d ,gohan
          Ik neem mijn mixes altijd op via m'n geluidskaart. Is een wat uigebreidere met tulp-in, maar normaliter moet het ook kunnen via zo'n mini-jack pluggetje. Dus de main-out van je mixer daarheen sturen, netjes 0dB uitsturen en vervolgens van je ingang opnemen. Dat kun je meestal met de programmaatjes die bij je geluidskaart zitten, of wat prof. tools als Cool-Edit e.d.
          Dan heb je als het goed is een .wav filetje, en daar kun je weer een conversie naar .mp3 op loslaten, met welk programmaatje je dat doet maakt niet zoveel uit; gewoon een goeie codec gebruiken. Even googelen op "codec mp3 download" geeft genoeg info denk ik.

citaat:
          Nou, het filmpje zegt alles !
          reacties : gezellig, leuk, superleuk,
          Alleen een vraagje over die Cor : had ie teveel limonade gedronken of zo ?
          Die kwam niet meer uit zijn woorden
          Dat filmpje gaat echt nergens over, hoe zoek je de lompste mensen uit die er waren . Dat neemt niet weg dat het feestje wel gaaf was hoor, show viel (mij) helaas een beetje tegen maar Tiësto (die trouwens helemaal niet geinterviewd is) maakte veel goed. Volgend jaar doe ik het niet meer voor die prijs (30 euro), daar zijn wel betere feesten voor te vinden.
          En idd: de heren van Black Hole zaten aardig aan het vruchtensap daar is Cor het bewijs wel van denk ik . Heb me erg bescheurd om dat filmpje daarom ook die sample. Die kwam trouwens gewoon uit de geluidskaart van mn laptop, met mediaspeler afgespeeld; vandaar dat de timing zo onwijs klote is

Comment

• splash
            • Aug 2002
            • 342

Hé Ice, Lekker mixje.

Heb je mischien toevallig ook een tracklist?

Comment

• Jasper-Lichtbron
              • Jun 2001
              • 2155

Uhhh nee dan moet ik even mn singles uitzoeken met betreffende remixes enzo, komt er nogwel een keertje aan dan.

Comment

• Stefke
                • Sep 2003
                • 259

Hey gasten,

ligt het bij mij, of is er een probleem met de link.

Ik krijg een mooi wit scherm met "PAGE NOT FOUND"
                ah zo dan

Comment

• Jasper-Lichtbron
                  • Jun 2001
                  • 2155

Huh ik ook, zal wel foutje bij de TU zijn, kan donderdag pas checken.. misschien lost het zichzelf wel op.

Comment

• Jasper-Lichtbron
                    • Jun 2001
                    • 2155

Werkt weer, zal wel weer n server probleempje geweest zijn; wil wel vaker gebeuren daar.

Comment

• SP-Audio
                      • Sep 2003
                      • 35

die mix is super, mooi gemaakt, lekkere beat.
                      Tha Man Of Tha Playground

Comment

• timescape
                        • Oct 2002
                        • 328

Jasper, toffe mix ! Goede keus van platen....
                        Nou alleen nog : video he, dan is het pas af he, om de mensen achter de muziek ook aan het werk te zien !

Comment

• Jasper-Lichtbron
                          • Jun 2001
                          • 2155

Lol misschien ooit eens een keer een livestream webcam ofzo dan thanx voor het complimentje!

Comment

• DjRp
                            • Nov 2003
                            • 10

Oke Beste Mensen,

Om even op dit topic in te gaan, hier wat producties van mij.
                            Op dit moment ben ik met nog wat meer projecten bezig.
                            De URL's zijn links naar producties die 'af' zijn. [8D]

http://www.dj-ronald.nl/files/Dj Ronald - Acces to Light (radio edit).mp3
                            http://www.dj-ronald.nl/files/Dj Ronald - Denied (radio edit).mp3
                            http://www.dj-ronald.nl/files/Dj Ronald - Not that!.mp3

Als de linkjes niet werken [V], probeer: http://www.dj-ronald.nl/producties
                            Op deze locatie kun je ze 'normaal' downloaden.

Ik zie jullie reacties graag tegemoet!
                            Mail: reacties@dj-ronald.nl

Comment

• timescape
                              • Oct 2002
                              • 328

en als die link ook niet werkt [?]

Comment

Working...