Numark cdn 88

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Koszmo
    • Nov 2002
    • 185

Numark cdn 88

Een hele goeieavond iedereen,

Heeft een van jullie toevallig ervaring met de numark cdn 88??! ik zou graag alles horen, positieve en OOK negatieve punten!

Heel erg bedankt!!

Grtz,

Koszmo
    Profiel - Mailtje
  • djbirdie
    • Oct 2002
    • 509

Ik heb zelf een Numark CDN 36 en die werkt erg goed. I heb nog niet met de 88 gewerkt maar ik verwacht dat die net als elke andere Numark lekker werkt met alleen een flink aantal meer functies.

Grtz,
    grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• Koszmo
      • Nov 2002
      • 185

bedankt voor je reactie niels! nog meer ervaringen?!
      Profiel - Mailtje

Comment

• wout
        • May 2003
        • 100

Ik ken alleen de cdn 90...
        Zeer goede speler walt eigenlijk weinig slechts over te zeggen, we hebben met dit toestel nog nooit geen problemen gehad. (hij is wel nog maar een half jaartje oud)

The leader knows, Dateq
        The leader knows, Dateq!

Comment

• Djblackdevil
          • Nov 2003
          • 3

+ punten

- 3 hotcues (waarvan 1 met de play button)
          - 2 seamless loop met hulp van smart loop (kan je ook uitzetten) (dus hij zet de loop out op de goede plaats als jij hem bijv op de downbeat zet en eindigd op iets voor de 4/4 maat, zet hij hem op het goede punt. )
          - effecten, kan je leuke dingen mee doen, als m'n gelkuidskaart weer doet zal ik is wat opnemen.
          - overzichtelijk
          - way mooier als op de plaatjes, als je me ff een mailtje stuurt als je plaatje wilt, zal ik even kijken of ik tijd kan maken om wat plaatjes te schieten

Dit zijn de dingen waar ik vaak mee werk op cd cdn 88

Verder heb je nog wel leuke dingen als:

100 % pitch (fader langzaam naar beneden en het is als of je een draaitafel uitzet)
          key lock (mastertempo bij de pioneers) (maar niet alleen op de 0 % maar ook op bv 6 % oid )

- punten

eigenlijk niks. Als we toch iets willen zien, dan is het wel het laadjes zijn ipv slot in, en dat 0,1 % wel 0,05 % mocht zijn nij 6 %, verder geen negatieve dingen

Ik plaats hem boven de

cdj 100
          denon 2100 F
          pioneer cdj 500 (al hoewel die interface was heel lekker, maar heeft minder functies zijn te groot slaan snel over enz.)

Comment

• vraagie
            • Feb 2004
            • 1

dag mensen ik heb zelf de cdn-88 en het is een wereld apparaat.
            ben helaas gestopt met dj zijn al een jaar en nu geruik ik hem niet meer zo veel.ik heb hem in de woonkamer staan en hij is 1,5 jaar oud.
            dus als iemand intresse heeft laat mij dat dan even weten.
            ik vind het gewoon zonde als zo.n uniek apparaat bijna niet gebruikt word. groeten en succes. [8D]

Comment

• djbirdie
              • Oct 2002
              • 509

citaat:Geplaatst door vraagie

dag mensen ik heb zelf de cdn-88 en het is een wereld apparaat.
              ben helaas gestopt met dj zijn al een jaar en nu geruik ik hem niet meer zo veel.ik heb hem in de woonkamer staan en hij is 1,5 jaar oud.
              dus als iemand intresse heeft laat mij dat dan even weten.
              ik vind het gewoon zonde als zo.n uniek apparaat bijna niet gebruikt word. groeten en succes. [8D]
              grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

Working...