Numark cdn 25

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Matt
    • Jun 2003
    • 32

Numark cdn 25

Ik wil een cd speler aanschaffen voor thuis gebruik, dus niet on te road of driv-in shows.
    ik zat hierbij te denken aan de dubbele cd-speler van numark (cdn 25) ook omdat ie voor een goede prijs te koop is, daarmee bedoel ik binnen mijn budget.

Ik heb dus geen geld om een pioneer, denon of wat ook aan te schaffen hoe graag ik t ook wil
    en die goedkopere enkele cdspelers (frontload) zien er mij iets te breekbaar uit.

Nou wil ik dus weten of iemand ervaring heeft met dit ding of mogelijk een andere in de soortgelijke prijsklasse (zo rond de 400 euro) of andere suggesties?
    \"Ebbing with the Flow\"
  • Koszmo
    • Nov 2002
    • 185

Ik kan je zeggen dat je de numark spelers niet zo maar onder die van denon mag plaatsen... het zijn degelijke apparaten, heb zelf pas een cdn 88 besteld... maar de Numarks zijn over het algemeen gewoon goed, maar hoe duurder, des te meer functies...

Het ligt eraan wat je ermee wil doen, als je ermee op pad wilt zou ik kijken voor eentje met een antishock buffertje (hoevaak hebben ze ergens wel niet een houten vloer of een cafétje waar de boel schuin loopt)

Maar die discussie over Numark en Denon is al een keer geweest...

Maar verteld dus even wat je ermee wilt dan kunnen ze je hiet op het forum ook beter adviseren!

Grtz,

Koszmo
    Profiel - Mailtje

Comment

• MSSS
      • Jul 2003
      • 365

[quote]

Ik wil een cd speler aanschaffen voor thuis gebruik, dus niet on te road of driv-in shows.

Even de oogjes openen
      oleole ik heb EV :)

Comment

• Koszmo
        • Nov 2002
        • 185

[B)] [)] oeps...
        Profiel - Mailtje

Comment

• Matt
          • Jun 2003
          • 32

haha ja ik had t toch duidelijk vermeld dacht ik zo .

Maar ik hoorde van andere mensen (en andere fora) verschillende
          meningen over Numark.
          Zo hoor ik van sommigen dat de spelers hetzelfde loopwerk als die van Denon zouden hebben, en weer anderen verafschuwen de speler,
          met meestal een argument als; " ja het is natuurlijk geen Denon, of Pioneer" maar nou hoeft dat van mij ook niet.

Ook wordt er gezegt dat Tabletop cd spelers (die enkele dus) erg handig zijn ten opzichte van de dubbele, ivm reparaties enz.
          Hierbij werd ik gewezen op de Reloop RC-500 MKII die er opzich ook wel aantrekkelijk uitziet

meningen over dit alles, laat maar horen []
          \"Ebbing with the Flow\"

Comment

• Didier
            • Aug 2002
            • 323

Kijk eens naar de Numark CDN-30. Is precies hetzelfde als de CDN-25, maar heeft ANTI-SHOCK. In Duitsland kost de CDN-30 evenveel als de CDN-25 in Nederland kost.
            Dus betere speler voor hetzelfde geld.

Mzzls!
            Zuid-Limburg

Comment

Working...