Ik ben in het bezit van een ultramizer model dsp 1400p en heb gehoord dat het hele fijne apparaten zijn om mee te werken maar ik vind hem tot nu toe tegenvallen. Zijn hier mensen die ervaring hebben met de ultramizer? En wat zijn jullie ervaringen en waar gebruiken jullie ze voor?[8D]
Behringer Ultramizer pro
Collapse
X
-
ik had de ultramizer al voor broadcastactiviteiten maar daar gebruik ik hem niet meer voor en wou weten of hij ook geschikt is voor geluidsverbetering of iets dergelijks bij het drive-in gebeuren. Ik ben benieuwd naar instellingen, ik vind hem nog niet geweldig klinken vandaar. Ben ook benieuwd naar ervaringen met deze machine bij drive-in gebruik anders doe ik hem weg.[]Comment
-
Ik heb de 1424dsp maar ik moet zeggen dat ik er niet echt van ondersteboven ben. Hij supermoeilijk in bediening vind ik en dan die ***verdomde ruis die hij produceert. Het kan zijn dat dat komt door verkeerde bediening maar echt dat ding ruist zo erg dat ik hem nog niet heb durven gebruiken bij feesten of live toepassingen terwijl hij echt bedoeld was voor geluidsverbetering[xx(][V]Comment
-
Voor zover ik weet maakt Behringer een aantal variaties op een standaard 'chassis'. Zo is de basis van de ultramizer, de feedback-destroyer en de virtualizer hetzelfde. (Dus ook de AD en DA converters) Ik heb zelf de Feedbackdestroyer, en die vind ik redelijk makkelijk in het gebruik, mits je de logica ervan inziet. Het ruisniveau is wat aan de hoge kant, maar was lager dan dat van de LEM-EQ die ik eerst wilde hebben. Ik gebruik het ding nog dagelijks thuis en daar voldoet ie perfect. On the road gaat ie op de inserts, dan heb je een stuk minder last van de ruis. Probleem is dat de Ultramizer niet zoveel nut heeft op de inserts. (Ik neem aan dat je het ding als eindbeveiliging gebruikt.) Niet echt nuttig voor drive-in dus. Als je echt een digitale compressor wilt voor weinig geld kun je beter de 9024 van behringer nemen, ruist ook een stuk minder.U x I = Boem.Comment
Comment