Goede limiter gezocht (nee geen adv.)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ Ventilator
    • Dec 2003
    • 4

Goede limiter gezocht (nee geen adv.)

Ik moet voor een cafe waar ik werk (Dulac in Amsterdam) een limiter aanschaffen... [V] Nu heb ik in het verleden op allerlei feesten e.d. gedraaid en over het algemeen, die dingen zuigen... ze hebben een microfoontje in de zaal, reageren verkeerd weetikveeeeeeeellll allemaal...

Wie weet er 1 die bijvoorbeeld direkt op je versterker wordt aangesloten..?
    Wie heeft er 'goede' ervaringen met een limiter? Welke is dit dan?
    Ik wil namelijk niet dat ik daar vette muziek sta te draaien en dat ineens alle hoge tonen verdwijnen.... bijv.

WHEEEEELLLPPP

Alvast bedankt

PS Beste webmaster heb deze ook bij live forum geplaatst, als dat niet oke is, wil je dan deze laten staan? Dank
  • reflection
    • Mar 2002
    • 413

hmm ik denk dat de dateq spl serie voor jou het meest geschikt is, die zie je ook vrij regelmatig

deze zijn wel wat prijzig maar halen zoals je op de website leest geen halve gebieden in je geluid weg.
    Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

• DjDiego
      • Dec 2003
      • 9

de Dateq is idd erg goed, heb er in veel cafe's en discotheken mee gewerkt en nooit echt problemen mee gehad.
      Cs-overflow *live the experience* www.cs-overflow.com

Comment

• Stefke
        • Sep 2003
        • 259

Je kan ook eens kijken bij audioprof.

Die hebben een aantal limiters ontwikkeld die veel in horeca zaken in Belgie te vinden zijn.

Voor elk wat wils

Groeten
        ah zo dan

Comment

• Controller
          • Apr 2002
          • 745

Ik heb regelmatig die Dateq SPL geprogt en misschien dat het verstandig voor jou is om die met die tijdzones te pakken aangezien je daar toch meer mee kan doen. En gebruik je die zone niet laat je de db levels gewoon gelijk staan in die 3 zones.

Comment

Working...