muziek tijdens oud en nieuw???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2139

publiek waarvoor ik moet gaan draaien is een variatie van leeftijden. van ongeveer 16 tot pak maar 40 jaar.

zal dus een mix worden van vroeger en nu. Het liedje van abba zal zeker gedraait worden
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• djsjoerd_1
      • Dec 2003
      • 11

Heb mezelf thuis een soort mix gemaakt, zodat ik op het "moment supreme" alleen een MD hoef aan te zetten, zit precies 8 minuten voor 12. begint met Final Countdown, vervolgens gaat hij over in Alsa sprach zaratusta (ta taaaa tadah......., is zo'n pauken geroffel wat altijd gebruikt worden bij prijsuitslagen. Vervolgens om precies 12 uur "Ein Prosit! " en vervolgens Happy New Year van ABBA. Als dit draait, heb je zelf tenminste de tijd om lekker alles aan elkaar te praten door de microfoon en af te tellen ( doe ik zelf, niet de TV of radio aanzetten). Zorg wel dat je horloge goed staat, en de timing klopt. Slaat heel erg aan hier, en heb het al een aantal jaar achter enkaar, welis waar op een andere locatie toegepast.
      gaan met die banaan

Comment

• DJ Road-Rouser
        • Dec 2014
        • 1

ronny;215995 muziek 2015 komend jaar,

hallo,
        ronny;215995

Hier Bij zou ik je willen vragen,
        me nieuwe mix voor komend jaar! 2015,
        te willen draaien op deze fuif,
        het is een zeer toepasselijk nummer voor
        Het eind van dit jaar & Begin van het nieuwejaar!

Hier De Link van onze mix,
        LINK: https://www.youtube.com/watch?v=_3g3...-FsG219HocumKg

Vriendelijke Groetten.
        DJ Road-Rouser, DJ Dart-Bass & DJ DarkPower.

FIJNE JAAR WISSELING!!!

Originally posted by ronny
        geachte forumleden/dj's:

ik moet met nieuwjaar op een fuif gaan draaien. Ik vroeg me af welke liedjes nu geschikt zijn om juist tijdens de overgang van het oude naar het nieuwe jaar te draaien.

bedoeling is dat de dj ( ik ) afteld naar het nieuwe jaar toe. alleen wat moet je erna draaien?

ikzelf draai niet zoveel, doe meer verhuur. Dus graag enkele reacties van jullie.

alvast bedankt

edit door mod: verhuisd naar dj & drive in show forum, lijkt me niet dat dit met live muziek te maken heeft...

Comment

• bones2001
          • Aug 2003
          • 741

Dat feest was 11 jaar geleden dus....
          Mixen is net als schilderen.
          Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

Comment

Working...