Tijdje terug hier nog een foto geplaatst van m'n setje met Vestax PDX-2000. Die zijn nu gelukkig verkocht, en ingeruild voor 2 Technics SL1210 MK2's
Nieuw setje
Collapse
X
-
erg leuk setje....Ik vind de ene keer zwart mooier...dan weer zilver...ligt aan de kleuren in de omgeving...Maar uhuhuhuh....kun je er nou ook mee werken??....[][]
geintje...Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
leuke set man. Alleen jammer dat die pioneer daar zo een beetje verwaarloosd bij ligt.
BTW waar is je cd-lader deel gevestigt???
grtzik zeg altijd--> geen klank zonder drankComment
-
Gelukkig vraagt iemand naar de cd lade.. keek al zeer verbaast naar de foto... control unit voor draaitafels? Nooit gweten dat, dat ook kon...
Goed ik weet nu beter, zal wel door de tijd komen[xx(]
Verders, netjes, maar euhm hoe ben je evt van plan dit verplaatsbaar te maken of is dat niet van toepassing[?]Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jongeComment
-
citaat:Geplaatst door Destiny
Tijdje terug hier nog een foto geplaatst van m'n setje met Vestax PDX-2000. Die zijn nu gelukkig verkocht, en ingeruild voor 2 Technics SL1210 MK2's
en die mk2's draaien super, en dat dateq XTC mengpaneeltje is ook heel soepel!BartComment
Comment