Feestje afgelopen vrijdag
Collapse
X
-
Labels: None
-
Materiaal lijstje:
Geluid:
4 x SA p16 (baskasten)
2 X SA p26 (topjes)
3 x PPA1200 (amps)
Denon dn2500F
Dateq apollo
Licht:
2 x mac 250
2 x pro 218
3 x starflash
Rookdoos pro2000
Voor de rest wat par36, wat moontjes en wat spots
Fotos van het licht zijn inderdaad wat mager. We mochten i.v.m. rookmelders onze rookdoos niet gebruiken dus effect valt tegen!Stage Accompany: That\'s how music should sound!Comment
-
[quote]citaat:Geplaatst door LJ-Martin
[Waren de zaalrookmelders niet uit te schakelen door de baterij er uit te halen?Eindelijk begint mijn website vorm te krijgenComment
-
even een vraagje die niet gaat over forumgebruik en het plaatsen van pic's []
waarom heb je je truss niet hoger staan, lijkt me dat dat wel moet lukken en hoe hoger hoe beter als je hem op deze manier hebt staan lijkt me zo (natuurlijk in bepaalde mate)Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
Die rookmelders zitten op het plafond door de hele zaal verspreid. Aangezien dit op een hoogte is van een meter of 6 a 7 is even een batterijtje verwijderen niet echt eenvoudig. Dus vandaar...
We hebben op dit feest trouwens al vaker gestaan en het rookalarm is al meerdere keren afgegaan. Op dat moment wordt inderdaad meteen de alarmcentrale ingeschakeld. De organisatie was er vrij duidelijk in dat dat niet nog eens mocht gebeuren Dus hebben we onze rookdoos maar in de kist laten zitten.
De truss staat nu op een hoogte van +/- 3 meter. Wat we wel een aardige hoogte vonden. De zaal is al heel hoog dus wilde we niet teveel de hoogte ingaan (iets compacter beeld geven). Maar hij zou inderdaad iets of wat hoger kunnen.
Qua basis verlichting schort er inderdaad nog wat aan. We zijn bezig met een par 64 setje. Dus binnenkort foto;s daarvan waarschijnlijk. I.i.g. bedankt voor de tip!!Stage Accompany: That\'s how music should sound!Comment
-
Comment