Feestje in Nederhemert 12-11-04

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jorritje
    • Sep 2003
    • 143

Feestje in Nederhemert 12-11-04

He ik heb gisteren weer Gedraaid heb wat leuke foto's gemaakt. Hoe vinden jullie mij opstelling zo. Dit was mijn 2de feestje pas. Foto's op http://www.drive-in-extreme.nl/fotoboek.htm. Er staat ook een appratuur lijstje op.

Graag jullie reactie
    met vriendelijke groet

Jorrit van rekum
  • Imperator
    • Nov 2004
    • 71

Zier er leuk uit. zo allemaal. Ook netjes afgewerkt zou ik zeggen.
    Leuek foto's ook op de site.

Gr. Pim

Comment

• jorritje
      • Sep 2003
      • 143

Bedankt voor de reactie maar ik wil er eigenlijk nog wel een hoop erbij hebben. Dus die het lezen, laat effe een berichtje achter.

groetjes jorrit.

Comment

• Max
        • Feb 2003
        • 680

Erg nette Show paar op/aan merkingen:

Waarom hang je die 4 Spots los van elkaar aan G-haken? Waar stuur je deze mee aan?
        Lijkt me handigt/Mooi als je deze gewoon aan een Botex T4 bevestigd, Scheelt een hoop tijd in opbouwen, en een stuk makkelijkers, en scheelt ook de nodige kabels.

Waarom heb je maar 1 MovingHead? 2 stuks op het uiteinde lijkt me een stuk mooier (symmetrisch)

Moonflower Zou ik uit je truss laten, voegt niet veel aan je show toe.

Wat zijn dat voor topjes? Waarom heb je geen bijpassende Dynacord CP tops genomen?

Comment

• Scan head
          • Feb 2004
          • 143

Beste jorrit,

Leuke klusje zeker, toch nog even een paar vraagjes.

Is het niet handiger om die 4 losse parren op 1 T-balk te zetten, dat bespaart veel tijd qua opbouwen.

Hoe vervoer je de 2 Mx-4 scans, in een flightcase of nog in de doos?

Was het nog mogelijk die zwarte kabel links bij het statief ( waar dient hij eigenlijks voor, dmx? 220?) beter af te werken?

en misschien lijkt het mooier als je de 4 flightcases tegenelkaar zet en daarnaast nog de rookmachine.. Nu lijkt het een niet-geheel, naar mijn mening.

verder Goed gedaan. Keep on going like this!

/edit: ik zie dat max nu al eerder was met een paar vraagjes..

Comment

• Niels1987
            • Oct 2004
            • 57

rookdoos op de subkast. Dan kan je de 4 kisten tegen elkaar aanzetten als een net geheel. Als ik het goed heb zie ik allemaal mooie willepies om je kabel van boven komen. even netjes langs je statief knopen en langs de poot vallen die kabels ook niet meer op !

Veder ziet het er zeer netjes uiT !
            lijmklem rigging :S

Comment

• Dropsen
              • Jan 2004
              • 375

Nog steeds een leuke set! Nu sparen voor een tweede headje. Ik zou die dan op de plaats van de strob en de mushroom hangen. Moontje ook eruit en de strob in het midden. Twee t-barretjes drbij... suc6!

Ik heb ook ff je videootjes bekeken, ziet er opzich leuk uit, maar er zit totaal geen programma in je bewegende lampen. Geen symmetie en alles flappert een btje rond...
              Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• Niek...
                • Nov 2001
                • 1094

[V][V]Vooral ook ERG ORIGINELE naam! [V][V][V]
                <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• jorritje
                  • Sep 2003
                  • 143

Die dikke kabel zat aan het eind van het opbouwen wel vast,
                  maar die dikke is voor mijn parren. Die zijn bij mij niet dmx maar ik heb als ware gewoon een looplicht controller en zitten stopcontacten aan de onderkant en doet het perfect. misschien effe een aluminum profiel pakken en ze daar op maken. die parren konden niet naast elkaar dan zaten mijn scanners voor een paar lampen van de zaal. En ja ik heb een movinghead die is dan toch het mooist in het midden als ik er maar een heb. Dan las ik nog een vraag over mijn tops die zijn van master Die waren nog goed. Dus waarom nieuwe. En weet jij wat die kosten die tops van dynacord. En hoe ik mijn mx vervoer die zitten nu nog gewoon in de doos. met veel piepschuim ertussen gaat goed. Ik Wacht op nog meer reacties.

Groetjes jorrit

Comment

Working...