DP5000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Klaaske
    • Jun 2003
    • 571

citaat:Geplaatst door mephisto

1,5 ohm ?? Labsubwoofer is 4ohm dus twee per kant is 2ohm !!

maar goed, DP5000 is een beest van een versterker kan met gemak 2ohm draaien ( 2500W ) draai nu 4* 15" ( LX60 van Beyma ) per kant en gaat zonder moeite hoor !!!

Heb jij goede ervaringen met de labs ??

Wil beginnen met 2 per kant.
    Jij was er al mee bezig, met die LABhorns ? Een LAB-12 driver is 6 ohm !!! En ik goede ervaringen met LABhorns ja, laten je oogballen dansen in je oogkassen op enkele meters afstand

Lees heel het PSW maar eens door, weet je precies waarom je dus niet met dat rack aan kan sturen, ten 1e omdat er geen proc in zit, met time alignment. Daarnaast hebben veel LABhorn eigenaars zich uitgelaten over deze machtige beesten en staat er precies wat er mee kan, en wat er niet mee kan.

Anders zou je eens een Ciare 12.00SW moeten proberen erin, op PSW staan er plots en gebruikerservaringen van mensen die dit gedaan hebben en deze is WEL in 8 0hm verkrijgbaar
    <font size=\"1\">
    Groeten,
    Jaap
    <b>
    -[GSXke :)]-
    </font id=\"size1\"></b>

Comment

• Banned
      Banned
      • Dec 2003
      • 951

PSW ?? dat met de impendantie heb ik verkeerd gezien. zou de xmax 12 van Beyma iets zijn in die kast ??

ben nog niet begonnen aan de labs wil ze gaan bouwen.

En als ik ze nu in serie zet per kast ( 12ohm per kast ) in stack van 2 ( 1600W op 6ohm )

waar stuur jij je labs mee aan ?

je kan voor de DP5000 processor kaarten laten maken op maat.

zou bv dus kaarten laten maken met de gegevens van de labs

Hoe zou een LAB speaker in een punischer gaan ?

Comment

• Klaaske
        • Jun 2003
        • 571

PSW staat voor Prosoundweb, de enige 2 drivers die werken in de LABhorn zijn LAB12 (optimaal) en de Ciare 12.00sw (minder diepgang) Ik stuur de LABs aan met een Chevin A1000, komen QSC's voor in de plaats. Kan er op zo'n DP5000 kaart ook delay worden toegepast ? De ene keer zet je de LABs in center met wat frontloaded tops, en dan weer met hoorngeladen toppen, dan blijft mijn keuze een aparte Processor
        <font size=\"1\">
        Groeten,
        Jaap
        <b>
        -[GSXke :)]-
        </font id=\"size1\"></b>

Comment

• vasco
          • Oct 2003
          • 2567

citaat:Geplaatst door mephisto

over die connectorplaat : ok ok ok jullie hebben gelijk !!! ik heb al mijn racks op deze manier ingedeeld omdat ik een hekel heb aan bukken.
          Het gaat in jou situatie niet om veel kabel dus onoverzichtelijk wordt het er niet van maar een andere praktisch probleem kan zijn wanneer een kabel door gezwabber per ongeluk een knop verzet. Heel erg ongewenst in de meeste situatie's.

Ik buk ook niet graag maar doe het toch liever om een paar kabels te prikken dan knoppen te regelen. Anders je aansluiting hoog op de achterkant zetten.

Comment

• jens
            • Aug 2004
            • 1067

Ik vind het een net rack! als je niet wil dat je kabels voor je spullen hangen dan douw je ze door je handvat aan de zeikant. of je klemt een kabel ty achter de schroef van je blindplaat (dus aan de zeikant van het rack) waar je alles bij elkaar klit.

Voor je stroom zou ik een kant en klare 19 inch stroom verdeler kopen van 380 naar 3x 16
            deze plaats je dan bv bovenin je rack aan de achterkant. werkt ideeal na mijn mening

Comment

Working...