Schoolfeest Baarnsch Lyceum

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sound-impulz
    • Mar 2006
    • 16

Schoolfeest Baarnsch Lyceum

Afgelopen jaar leuk schoolfeestje gedaan waarbij we met steiger leuk bouwwerkje hebben gebouwd in de aula...

lijstje met apparatuur:

Licht:

- 8x Martin 518 scans
    - 2x Par 56 short black raylight op dmx balk
    - 4x par 56 long chrome raylight op harting
    - 1x Geni Strobo
    - 1x Diverse lichtsturingen

Geluid:

- 2x Sound-Projects 3 60 Topkasten
    - 2x Sound-Projects 3 15 Sub- laagkasten
    - Dj-Set (geen idee hoe daar aan gekomen is )

Overige:
    - 1x Martin Pro 2000
    - 1x Lichtbrug 4M prolyte H30D triangle (met statieven)

Foto's:

Martijn
    Last edited by sound-impulz; 01-04-06, 13:00.
    Sound-Impulz, Licht en Geluid
  • LJKEVIN
    • Dec 2005
    • 426

Persoonlijk heb ik zelf ook wel eens shows met 2 of 3 controllers, maar ik vindt het zelf niet makkelijk werken wanneer je 2 botex controllers (voor parren) zo neerzet dat de knopjes aan de voorkant zitten.. ipv de bovenkant... dat tikt veel makkelijker joh...

Verder.. heb je misschien foto's met TL aan ?
    of veel basislicht.. zodat we je CONSTRUCTIE eens kunnen bekijken ?

Groetjes my
    Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• sound-impulz
      • Mar 2006
      • 16

Indd, het is wel makkelijker om je knoppen aan de bovenkant te hebben en niet aan de voorkant maar ging even niet ander omdat het kastjes waren met ingebouwde dimmers... en we erg weinig ruimte hadden achterin de zaal. foto's van de zaal met TL verlichting heb ik wel en zal ik binnekort even bij me site op de fotopagina zetten, dus nog even geduld. We hebben deze constructie gemaakt door twee blokken van elk 6 U-tjes met elkaar te verbinden en daar een zwart zeil voor te hangen.

Comment

• stekelvarke
        • Dec 2004
        • 1062

Warom 2 scan sturingen? of werd er 1 niet gebruikt?
        exit night into LIGHT

Comment

• Den Berte
          • Apr 2003
          • 147

mooi gedaan met die stelling vindt ik. Alleen al die controllers vind ik maar niks. Kijk eens uit naar een all-in-one tafeltje, dit kan allen maar je show ten goede komen (vb sgm sc-reeks)

Comment

• sound-impulz
            • Mar 2006
            • 16

jah die tafeltjes allemaal los is indd niks... hebben jullie gelijk in maar dit was niet een alleen door mij georganiseerd feest... de organisatie van school uit (niet ik dus) hadden maar besloten dat ze van drie offertes gedeeltes wouden boeken... dus moest ik vrijwel alles regelen, op de parren na omdat iemand anders die iets goedkoper kon leveren... en ook de parren werden nog is onderverdeeld :P de parren boven de dj kwamen namelijk weer van iemand anders dan de parren achter in de zaal... vandaar al die nutteloze controllers... de parren boven de dj werden tot overmaat van ramp bestuurt met de 2518 van Martin :P want deze man had even geen andere controller... en de vier fourbarren achterin werden met twee botex kastjes bestuurd met ingebouwde dimmers... was dus niet echt praktisch maar goed als je dan toch met 5 man de techniek regelt tijdens zon feest moet het lukken toch :P

Comment

• Den Berte
              • Apr 2003
              • 147

ai cramba. das misserie zeg. dit bewijst nog maar eens dat een mooi feestje niet altijd op de goedkoopste manier gaat. maar toch chapeau voor het resultaat afgezien van het samenstompen van alle licht.

Comment

• sound-impulz
                • Mar 2006
                • 16

Hartelijk dank :P we zijn er indd even mee bezig geweest en ik was ook blij met het resultaat...

Comment

• Drive inn tnt
                  • Sep 2003
                  • 1082

Ziet er netjes uit, en ook een fatsoenlijk materiaal lijstje voor een schoolfeest.
                  Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

Working...