Discomeubel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sound-impulz
    • Mar 2006
    • 16

Dan kan je toch ook die vlakke delen er tussen uit laten ? dan is je bar alleen recht... werkt ook prima naar mijn idee ? alleen heb je dan niet van die verlichting en is hij niet meer rond :P maar dan is je probleem van "bar" weg lijkt me...
    Sound-Impulz, Licht en Geluid

Comment

• LJ_jacob
      • Aug 2003
      • 293

Originally posted by Auke W
      en hier staat mijn meubel....
      ook ex veronica

bij AZ19 staat ook nog zo'n meubel maar dan wit. is ooit de boxnight mee gedaan. Schijnt ook ex mouse te zijn. Kan iemand dit bevestigen? het is hetzelfde meubel maar dan in het wit met paurse lampies
      mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

• Joost van Ens
        • Jan 2001
        • 628

Box night met paars is idd. door mouse gedaan tot 1,5 2 jaar terug. Het was mij alleen nog niet bekend dat robert dit meubel verkocht heeft. Maar dan ook, voor een van de oudste mouse medewerkers die nog in het wereldje zit (en er af en toe nog met veel plezier voor werkt) kom ik er tegenwoordig te weinig om het hele rijlen en zeilen daar te weten.

joost

Comment

• arie c
          • Aug 2006
          • 9

veronica drive-in

hallo

Ik ben al geruime tijd opzoek naar iemand die mij kan helpen aan de tekeningen, foto's en de maten van een veronica disco meubel.
          Ik heb er in een grijs verleden een mee mogen draaien en ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar wat sommige met auto's hebben heb ik met dit meubel het heeft een bepaalde uitstraling die ik niet uit kan leggen.
          Ik hoop dat iemant mij wil en kan helpen om mijn eigen veronica meubel te realiseren BVD

groet arie c
          [CENTER]leve de lol, en altijd blijven lachen
          [/CENTER]

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3150

2 posts boven je staat een foto.

Daar zie je toch wel aardig hoe het eruit ziet. Het is een kwestie van zelf van zulke kastjes maken, verfje geven (of eigenlijk al meteen hout met HPL-laag pakken), profielen erop, wielen eronder en klaar is Klara?

Comment

• LJ_jacob
              • Aug 2003
              • 293

nope, geen wielen :P
              mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

• arie c
                • Aug 2006
                • 9

Originally posted by jurjen_barel
                2 posts boven je staat een foto.

Daar zie je toch wel aardig hoe het eruit ziet. Het is een kwestie van zelf van zulke kastjes maken, verfje geven (of eigenlijk al meteen hout met HPL-laag pakken), profielen erop, wielen eronder en klaar is Klara?

het is niet dat ik niet weet hoe het er uit ziet wil alleen de juiste maten weten
                [/CENTER]

Comment

• Watt Xtra
                  • Oct 2004
                  • 1119

maten kun je natuurlijk na eigen wensen aanpassen, voor jouw apparatuur en de ruimte die voor jou beschikbaar is. Ben je veel beter uit na mijn mening dan dat je klakkeloos iets zou overnemen.
                  JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• arie c
                    • Aug 2006
                    • 9

Originally posted by Watt Xtra
                    maten kun je natuurlijk na eigen wensen aanpassen, voor jouw apparatuur en de ruimte die voor jou beschikbaar is. Ben je veel beter uit na mijn mening dan dat je klakkeloos iets zou overnemen.
                    ddar heb je ook weer gelijk in
                    maar het gaat ook uiteindelijk om de voor kant ik heb de meubels al vele maalen bekeken maar nooit opgemeten
                    wat is bv de totaale hoogte wat is de hoogte van de boven bak en onderbak
                    het onderste is (als ik mij niet vergis) een ijzeren fraam van 1.5/1.5
                    kooker profiel endaar op een case vast geschroeft .

en daar komt bij dat ik berijd ben mijn appratuur er voor aan te passen moet begin volgend jaar er weer aan geloven dan gaat de app van de eerst naar de tweede en van de tweede naar de verhuur.

gr arie
                    Last edited by arie c; 04-08-06, 23:40.
                    [/CENTER]

Comment

• Watt Xtra
                      • Oct 2004
                      • 1119

naja maakt me ook niet uit maar lijkt mij veel praktischer om het meubel na te maken op de voor jouw juiste maten, zowel grootte als de breedte, hoogte enz.

of moet hij zo orgineel mogelijk lijken??

ik heb de tekeningen niet, helaas.
                      JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• arie c
                        • Aug 2006
                        • 9

Originally posted by Watt Xtra
                        naja maakt me ook niet uit maar lijkt mij veel praktischer om het meubel na te maken op de voor jouw juiste maten, zowel grootte als de breedte, hoogte enz.

of moet hij zo orgineel mogelijk lijken??

ik heb de tekeningen niet, helaas.
                        het zit h'm in de verhouding
                        de voor kant zijn twee delen en die verhoeding zoek ik bv 30/60 boven en 75/60 onder
                        [/CENTER]

Comment

Working...