Verjaardags feestje

Collapse
X
Collapse
+ More Options
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • GoTMoRe
    • Aug 2005
    • 350

Verjaardags feestje

Weer een verjaardagsfeestje gehad, deze keer voor nop omdat t voor goeie kameraad van me was ( vandaar ook geen licht, moeten we nl huren.. )

Was erg gezellig, al met al man of 40 gekomen en voor ons mooie kans om eens lekker met de set te spelen

Peters feest

Lijstje:
    PA:
    2* SoundProjects Xact op stokkie ( hielden de subs verrasend goed bij! )
    2* LEM Pegasus-118 In centerstack ( letterlijk wapperende broekspijpen! )
    Crest CPX-1500 + 2* K-112 als monitor setje

DJ:
    Dateq XTC
    2* Numark draaitafels
    1* PC
    AKG D-3700 mic

Verder nog mn A&H PA-12 als control booth en luxe eq

Verder nog paar opmerkingen van mezelf:

Kabels hadden onder het FOH rackje wel iets beter weggewerkt mogen worden vindt ik zelf tenminste + die bij de fc van de XTC.

foam van 1 sub is eraf geblazen, was vrij weinig aan te doen verder

Was al met al wel รƒยฉrg gezellig, ondanks weinig publiek toch een geweldige avond!
    lala..
  • Dr. Edie
    • May 2003
    • 671

Subs onder m'n DJ Gear vind ik irritant, zelfs op laag volume trilt alles al zo'n beetje eraf (hier althans ).. Verder ziet het wel aardig uit, mja verjaardagsfeestje... Niet teveel voor uit de kast gehaald dus
    Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• DJ nn
      • Jun 2006
      • 489

ik zie daar een gele kabel naar je rechter box gaan (FOH)

verder zag het er leuk uit om voor (veronderstel ik toch) vrienden te draaien

mooie opstelling (buiten de tuintafel gerekent), enkel vind ik het raar dat je draaitafels niet in een FC zitten

(offtopic: vind je het ook niet irritant als er zo'n bende naast je staat op je vingers te kijken ? en dan vanalles zit te vragen zodat je je niet meer kan concentreren op de muziek ...)

grtzz DJ nn
      ... the sound of silence...

Comment

• GoTMoRe
        • Aug 2005
        • 350

Originally posted by DJ nn
        ik zie daar een gele kabel naar je rechter box gaan (FOH)

verder zag het er leuk uit om voor (veronderstel ik toch) vrienden te draaien

mooie opstelling (buiten de tuintafel gerekent), enkel vind ik het raar dat je draaitafels niet in een FC zitten

(offtopic: vind je het ook niet irritant als er zo'n bende naast je staat op je vingers te kijken ? en dan vanalles zit te vragen zodat je je niet meer kan concentreren op de muziek ...)

grtzz DJ nn
        De gele kabel en tuintafel waren pure noodzaak omdat we niet genoeg bij ons hadden, oftewel roeien met de riemen die we haden

Verder was ik degene die de foto's maakte, ik draaide niet ( gelukkig niet.. ) De DJ booth moesten betreffende personen ( collega en de jarige job, waarvan ook de TT's waren ) maar uitzoeken hoe ze het wouden, en het trillen viel opzich wel aardig mee achter de subs.

@ Edie, niet veel uit de kast gehaald?
        lala..

Comment

• Dr. Edie
          • May 2003
          • 671

Originally posted by GoTMoRe
          @ Edie, niet veel uit de kast gehaald?
          Naja, 2 topjes op tiefje, 2 subs dj setje.. Valt toch mee
          Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

Gaat iets niet helemaal goed...onderwerp is verjaardags/tuin feest en er staan he-le-maal geen vrouwen op de foto's!

Was het nerd allert afgegaan of hebben we nog een linkje naar de partypics tegoed?
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• DJ nn
              • Jun 2006
              • 489

Originally posted by moderator
              Gaat iets niet helemaal goed...onderwerp is verjaardags/tuin feest en er staan he-le-maal geen vrouwen op de foto's!

Was het nerd allert afgegaan of hebben we nog een linkje naar de partypics tegoed?
              en wij maar zeuren over die gele kabel en tuintafel
              (het is je al vergeven hoor )

maar als er 40 man was ... staan ze niet op allemaal op de fotowtjes

grtzz DJ nn
              ... the sound of silence...

Comment

• GoTMoRe
                • Aug 2005
                • 350

Originally posted by moderator

Nope beide fout

Gewoon geen foto's van

In oktober weer verjaardagsfeestje van vriendin van me, sort of haloween party en in dec weer een verjaardasfeestje van andere vriendin, dus fotos houden jullie nog tegoed

Ehh, er staat er eentje op op een skippybal
                lala..

Comment

• maks
                  • Oct 2004
                  • 44

aan vriendinnen geen gebrek

volgende keer fotos van alles trekken he

Comment

• Watt Xtra
                    • Oct 2004
                    • 1119

vrijdag bandje gedaan in toldijk!!
                    had ik een keer mn toestel niet bij me...alleen maar mooie vrouwen!! niet normaal meer.
                    heb niet eens aandacht gehad voor de band

ow wat zijn we weer offtopic

wanneer er een fiets sterrit is in toldijk?? IK ben van de partij!! nu alleen nog een fiets kopen
                    JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

Working...