beste mensen,
ik ben nieuw op dit forum en ik wil wel eens weten wat jullie van mijn tot nu toe zuurbijelkaar gespaarde/verdiende drive-in vinden.
geluid:
-American audio Q-3433 mk2 4 kanaals mixer samen met twee maal pioneer cdj 800 mk1 in een case
- eq behringer 1502
- 2 maal mackie srm450 top speaker
- 1 maal mackie swa1501 sub
- 2 maal sennheiser freeport met skm 3 handheld
en een laptopje met virtual dj voor het gavarieerde aanbod.
tevens heb ik ook nog een kleinere set met twee Ramsa topspeakers en twee actieve subjes erbij.
licht:
-2 maal futurelight PHS-200 (msd250)
-2 maal futurelight DJ 200 scan (msd250)
-1 maal futurelight cy 200 barrelscan (msd250)
-2 maal dimmerbar eurolite dtb-405 met 8xPAR 56 Long.
-2 analoge strobo's met controller.
wat analoge efectjes zoals mushrooms.
en om de dmx aan te sturen een behringer lc2412. en natuurlijk ook nog een rookmachine en dat spul allemaal
alles zit netjes in flightcases veelal Poelcase of i-pac. de truss is trouwens interal protruss t30 6 meter en de statieven zijn wind-ups van doughty nebula 33. alle lampen zijn voorzien van safty's.
wat denken jullie hiervan??? het spul is allemaal niet ouder dan een jaar dus ik heb het afgelopen jaar niet stil gezeten
..
nu ben ik bezig meer de PA kant op te gaan dus ik zoek een mooi tafeltje. zelf zat ik te denken aan een A&H Wizzard of een Soundcraft GB2/4/8.. wat denken jullie?
buurt feest 2006: feestavond 2006 (70)
buurt feest 2006: feestavond 2006 (41)
dit zijn de wat recentere foto's echt goed heb ik nog niet. ook lang niet alles op de foto's slechts een indruk.. wat denken jullie ervan??
flash
ik ben nieuw op dit forum en ik wil wel eens weten wat jullie van mijn tot nu toe zuurbijelkaar gespaarde/verdiende drive-in vinden.
geluid:
-American audio Q-3433 mk2 4 kanaals mixer samen met twee maal pioneer cdj 800 mk1 in een case
- eq behringer 1502
- 2 maal mackie srm450 top speaker
- 1 maal mackie swa1501 sub
- 2 maal sennheiser freeport met skm 3 handheld
en een laptopje met virtual dj voor het gavarieerde aanbod.
tevens heb ik ook nog een kleinere set met twee Ramsa topspeakers en twee actieve subjes erbij.
licht:
-2 maal futurelight PHS-200 (msd250)
-2 maal futurelight DJ 200 scan (msd250)
-1 maal futurelight cy 200 barrelscan (msd250)
-2 maal dimmerbar eurolite dtb-405 met 8xPAR 56 Long.
-2 analoge strobo's met controller.
wat analoge efectjes zoals mushrooms.
en om de dmx aan te sturen een behringer lc2412. en natuurlijk ook nog een rookmachine en dat spul allemaal
alles zit netjes in flightcases veelal Poelcase of i-pac. de truss is trouwens interal protruss t30 6 meter en de statieven zijn wind-ups van doughty nebula 33. alle lampen zijn voorzien van safty's.
wat denken jullie hiervan??? het spul is allemaal niet ouder dan een jaar dus ik heb het afgelopen jaar niet stil gezeten

nu ben ik bezig meer de PA kant op te gaan dus ik zoek een mooi tafeltje. zelf zat ik te denken aan een A&H Wizzard of een Soundcraft GB2/4/8.. wat denken jullie?
buurt feest 2006: feestavond 2006 (70)
buurt feest 2006: feestavond 2006 (41)
dit zijn de wat recentere foto's echt goed heb ik nog niet. ook lang niet alles op de foto's slechts een indruk.. wat denken jullie ervan??
flash
Comment