Show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LSaudio
    • Sep 2006
    • 4

bericht verwijdert

hoi Mensen,

excuses voor het hard uitslaan!!
    was niet persoonlijk bedoelt, en al helemaal niet kwetsend.

zoals ik net las (weet niet meer van wie)
    inderdaad, de juiste combinatie en feesten!!

met vriendelijke groeten

vbmenu_register("postmenu_448551", true);
    Last edited by LSaudio; 07-12-06, 19:42.

Comment

• LSaudio
      • Sep 2006
      • 4

lees net het berichtje van Flash

ik heb absoluut niks tegen je set...

ik werk zelf met de array serie van Electro Voice, ieder z'n smaak ieder z'n stijl.

I wish you a lot of luck

Comment

• flash-a-new-generation
        • Nov 2006
        • 228

Originally posted by LSaudio
        lees net het berichtje van Flash

ik heb absoluut niks tegen je set...

ik werk zelf met de array serie van Electro Voice, ieder z'n smaak ieder z'n stijl.

I wish you a lot of luck
        he LSaudio,

net setje. klinkt zeker lekker. zo had ik het ook niet bedoelt ma zoals ik het las dacht ik dat jij dacht dat ik een dap setje (mc etc.) had of een omnitronic (B/tx serie etc) iets. dat is zeker ook wel leuk spul maar bij flinke geluidsproductie haakt ie af. schel hoog wijd en lelijk. ik spreek uit ervaring. (heb gewerkt voor steingke leverancier).

magoe zand erover.

also the best of luck

Pim
        EAW SB850 en DVA T-4 array:D

Comment

• Dj-Sjors

Originally posted by flash-a-new-generation
          he LSaudio,

net setje. klinkt zeker lekker. zo had ik het ook niet bedoelt ma zoals ik het las dacht ik dat jij dacht dat ik een dap setje (mc etc.) had of een omnitronic (B/tx serie etc) iets. dat is zeker ook wel leuk spul maar bij flinke geluidsproductie haakt ie af. schel hoog wijd en lelijk. ik spreek uit ervaring. (heb gewerkt voor steingke leverancier).

magoe zand erover.

also the best of luck

Pim
          Dap heeft de laatste tijd anders best nette speaker setjes op de markt gebracht, Ax-serie en X-serie klinken aardig vind ik zelf. Oke het is geen top kwaliteit, maar de ik vind de prijs/kwaliteits verhouding uitermate goed bij deze twee reeksen. En de dap mc serie etc. klopt dat is prut. Maar je moet ergens beginnen.

Comment

• Dj-M 1992
            • Dec 2006
            • 8

ik heb ooit met een openpodium met de Stageblaster series gewerkt van DAP en ik moet zeggen dat dit toch wel erg lekker klonk. ik heb helaas niet de kans gekregen om het systeem voluit te draaien maar het klonk goed

Comment

• Watt Xtra
              • Oct 2004
              • 1119

TO Topic starter: oja en voor welke leverancier heb jij dan gewerkt? welke ervaringen heb je gedaan? de setjes die jij nu aanhaalt zijn niet eens disco waardig te noemen en hooguit te gebruiken op een feestje met je vrienden of in de buurt. Deze series zou men niet mogen verhuren wanneer je jezelf een verhuurbedrijf noemt. Ik lees dat je een mid grote drive-in show bent?

VERBETERPUNT: maak gebruik van safety's!!! ik heb er geen enkele gezien in je hele truss.
              Verder vraag je welke mixer voor kleinere bands??
              Gaan voor de Wizard, elke kroegbaas is er blij mee, alleen al omdat hij minder ruimte inneemt zodat er weer 2 bezoekers bij kunnen. Daarnaast werken deze mixers gewoon erg fijn en makkelijk.
              serie 2 geeft nog wel eens problemen, de eerste en derde serie zijn erg fijn!!
              Last edited by Watt Xtra; 25-12-06, 18:35.
              JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Dj-M 1992
                • Dec 2006
                • 8

ik loop altijd bij mijn eigen school met de techniek mee. en de school had een drive-in show ingehuurd die dat setje meenam (het kan ook de roadstack set zijn geweest uit de AX serie ). toen de band ging spelen vond ik het best wel klinken voor DAP. natuurlijk kan je voor die prijs heel veel beters krijgen.

maar ik raad het toch niet aan
                Last edited by Dj-M 1992; 25-12-06, 14:24.

Comment

• flash-a-new-generation
                  • Nov 2006
                  • 228

Originally posted by Watt Xtra
                  TO Topic starter: oja en voor welke leverancier heb jij dan gewerkt? welke ervaringen heb je gedaan? de setjes die jij nu aanhaalt zijn niet eens disco waardig te noemen en hooguit te gebruiken op een feestje met je vrienden of in de buurt. Deze series zou men niet mogen verhuren wanneer je jezelf een verhuurbedrijf noemt. Ik lees dat je een mid grote drive-in show bent?

VERBETERPUNT: maak gebruik van safety's!!! ik heb er geen enkele gezien in je hele truss.
                  Verder vraag je welke mixer voor kleinere bands??
                  Gaan voor de Wizard, elke kroegbaas is er blij mee, alleen al omdat hij minder ruimte inneemt zodat er weer 2 bezoekers bij kunnen. Daarnaast werken deze mixers gewoon erg fijn en makkelijk.
                  serie 2 geeft nog wel eens problemen, de eerste en derde serie zijn erg fijn!!
                  hey,

ik heb bijgeklust bij c&p showtechnics. deze waren (mede) importeur van steingke. die handel is nu bij Taintronix in wansum. die aangehaalde setjes zijn idd niet voor verhuur. ik heb deze ook nooit verhuurt of zoiets. maar wel in den beginne Drive-in mee gehad. daar kan het hard schel en wijd gaan. alleen op die schoolklus had ik niks anders en ja, je moet iets. idd niet erg slim

maar de Dap AX klinkt niet verkeerd, alleen het hoog vind ik niet geweldig. staat niet in verhouding met het laag wat die kasten produceren (ax115 in combinatie met ax15b). ik moest die kasten eerst eq. om het een recht te trekken. ik gebruik WEL safty's!!! alles is gezekerd behalve de dimmerbars. je ziet ze misschien niet zitten. het zijn zwarte van doughty. het gewicht wat ze aankunnen past bij de lamp. dus voor de mh's wat zwaardere. ma ik denk dat het wel goed is als he de safty's niet ziet zitten!! cleane look! maar ze zitten er wel degelijk.

en Bedankt voor de tip. ik zal eens gaan kijken voor een Wizard!!

tnx,

Pim

Comment

• Dj-Sjors

On Topic:

Misschien je analoge stroboscopen de deur uit doen voor een dmx: Martin Atomic of misschien een Geni Fl-1800 Dmx of zo. En misschien een Mackie subje erbij?

Behalve je kabels ietsjes meer opletten vind ik het er mooi uit zien. En niet zoals veel hier zeggen dat het NIET prof. is.

Comment

• flash-a-new-generation
                      • Nov 2006
                      • 228

probleempje met de CDJ 800

beste forumleden,

ik heb een klein probleempje met mijn Pioneer CDJ800mk1. onlangs hoorde ik een tikkend geluid in een van de pioneers. dat geluid maaktg hij bij het uitwerpen van de cd. toen ik ofja wij de cd-speler open maakte (wantja, toch geen garantie meer ) constateerde wij het volgende probleem:

als de pioneer een cd inlaad, duwt een mechanisme de cd op het motortje dat de cd aandraait, als er op Eject wordt gedrukt blijft de cd zeg maar even hangen aan het motortje en vervolgens "spuugt" ie em weer uit.
                      we dachten aan de volgende twee oorzaken:

1)het mechanisme wat de cd op de motor duwt en daar ook op de plaats houdt, houdt de cd te lang vast waardoor de cd even blijft hangen.
                      2) het mechanisme werkt wel na behoren, maar de cd blijft hangen achter de "lagers" op het motortje die de cd vast moeten houden.

herkent iemand dit probleem? is er een oplossing? of is er een andere oorzaak?? het is niet schadelijk voor het systeem allen vind ik het zeer storend.

mvg,

Pim

Comment

• flash-a-new-generation
                        • Nov 2006
                        • 228

het is alweer bijna een jaar geleden en de symmetrie is weer terug. ook ben ik gaan upgraden naar betere merken qua geluid dan. ik heb de SWA eruit gedaan een een SRS1500 voor terug gekocht (overigens nog op zoek naar een SRS1500 dus?? iemand. verder is mijn dj case verbeterd met een denon dn-x1500s en twee maal pioneer CDJ800 nog steeds.

het licht is ook uitgebreid met allereerst alles van behringer eruit te flikkeren. ik heb ipv de behringer een MA lightcommander aangeschaft.
                        qua licht ziet het lijstje er nu als volgt uit:
                        2x Futurelight PHS200 spot MH msd250/2 (is te koop)
                        2x Futurelight DJ 200 Scan msd250/2
                        2x Futurelight CY 200 Barrelscan msd250/2
                        1x Active Blinder 1300watts
                        1x Geni FL1800d mk2 dmx stroboscoop
                        2x Eurolite DTB-405 dimmerbar met 300watts MFL longnose
                        2x FOURbar Harting met 500watts MFL longnose
                        1x Eurolite EDX dimmertje
                        1x Antari Z-1200 dmx rookmachine
                        en wat analoge effectjes die via switchpack worden ingeschakeld (mushrooms ed). ook zit ik als op de 8 meter truss om de rotzooi allemaal kwijt te kunnen. helaas voorlopig geen uitbreidingen meer op gebied van licht want de MA zit echt vol nu. ook ga ik me focussen op geluid. dus sla je slag!!

foto's zijm er helaas nog niet.. zal er een paar maken als alles weer ns een keer staat

Soundmaker

Comment

• flash-a-new-generation
                          • Nov 2006
                          • 228

nog de beloofde foto's van de mixcase

Pim, photos - Hyves.net - Always in touch with your friends

foto´s van het nieuwe riggingwerk moet ik nog maken, maar dat komt allemaal goed.

Comment

Working...