Carnavals disco

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sfvb
    • May 2006
    • 86

Carnavals disco

9 februarie was er bij ons op school een grootte carnavals disco voor de onderbouw. na 3 dagen opbouwen en zo. begonnen om acht uur de eerste van de 1500 bezoekers binnen te komen. ut duurde tot kwart over twaalf, en toen nog een hoop opruimwerk. mijn taak tijdes het feest was zorgen voor de berichten invoer.

geluid:
    2x pioneer CDJ 800
    1x pioneer CDJ 200
    1x berhinger dx626

6 hele grote top en baskasten RCF type ?
    benodigde versterkers cros overs eq's en zooi

Licht :
    8x 6-bar PAR64
    2x T4 Multipar
    2x 4bar ACL par 64
    3x lichtslang (op multidim)
    1x showtec 1500w strobo
    6 dimmerpacks
    1 MA 24/6

Video:
    er hingen 2 beamers hierop was een visualistatie te zien. er boven was een berichten balk: bezoekers koinen berichtjes schrijven en sms'en

o.a
    2x pc
    4x laptop
    1x data video Se 800

en dan nu foto's:

Begin :

tijdes feest:

een leeraar die even gek doet :

wat overzichts foto's

voor alle 498 foto's kijk op Jos' Kroew Foto-album
  • TC SAC
    • Feb 2007
    • 9

Op zich best wel leuk feestje maar kan beter bijvoorbeeld een behringer mixer. het werkt wel maar ik weet uit ervaring dat die faders niet al te best zijn. en 6 t-barren zijn leuk maar probeer ook is wat met scanners of MH's. En hier 3 dagen over bouwen bij ons op school hebben we ook wel eens feesten(en geloof me dan hebben we ook MH's en een vermogen aan truss en een aantal T-barren) en dat word dan in 1 middag opgebouwd.

Leuk feestje maar kan volgens mij beter

Comment

• AJB
      • Jul 2003
      • 2289

Zullen we dit soort dingetjes fijn in het drive-in show forum houden ? Als productie absoluut niet interessant genoeg om hier te vermelden mijns inziens.
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Funmaker
        • Jun 2006
        • 922

3 dagen opbouwen
        Hold on a second, relax and listen...

Comment

• AJB
          • Jul 2003
          • 2289

Als je dit in 3 dagen bouwt heet dat geen productie, maar amateurisme. Anyway: ik blijf bij mijn stelling dat dit een vergrote disco is, en niets te maken heeft met een serieuze productie die leuk is om te bekijken als professional op dit forum...
          If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
          ------------------------------------------------
          Arvid Buit
          Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

Eens met AJB, verplaatst naar drive-in/disco forum
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• sfvb
              • May 2006
              • 86

overdag is hier gewoon les, en zitt dr kindere. dus alleen s'avonds kunnen opbouwen. 2 jaar geleden ook MH's gehad , waarom nu niet meer weet ik niet. ( had verder niks met licht of geluid te doen)

Comment

• jazzprr
                • Nov 2006
                • 72

Originally posted by sfvb
                2 jaar geleden ook MH's gehad , waarom nu niet meer weet ik niet. ( had verder niks met licht of geluid te doen)

Ik lees je topic met het gevoel dat jij daarvoor juist wel verantwoordelijk was.

Maar wel een leuk feest, genoeg licht.

Persoonlijk zou ik Pioneer ook niet met Behringer combineren.

Grtz Harry
                Live at night,sleep at day...

Comment

• BWSL
                  • Jul 2006
                  • 28

Bij het lezen van de apparatuur dacht ik, wat komt me dat allemaal bekend voor, toen zag ik de foto's en dacht ik: natuurlijk, poetebal op Trevianum. Zit zelf niet bij de kroew, maar ben op de hoogte van apparatuur dankzij anderen en het zelf te gaan bekijken, maar misschien zegt de naam BW Sound & Light je wat (uit G5e).
                  Last edited by moderator; 14-02-07, 08:56.
                  Een geluidssetup met kabels zonder Neutrikconnectoren is als een land met wegen zonder asfalt

Comment

• moderator
                    Moderator
                    • Apr 2001
                    • 5950

Even opruiming in het onderwerp gehouden.

1. Dit is geen chat.
                    2. Sommige dingen bespreek je liever niet op het forum, maar doe je via MSn, mail, telefoontje.
                    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Watt Xtra
                      • Oct 2004
                      • 1119

en t-barren hangt men op aan truss haken en voorziet men van safety's.

Op de foto's duidelijk te zien dat geen van beide worden gebruikt.

Lijken mij eerder groot uitgevallen vleeshaken, dat ze het gewicht zullen en kunnen houden geloof ik zonder meer, maar de barren hangen los in de haak en kunnen door welke redenen dan ook vallen!!

Mag en moet je zo absoluut niet doen!!

een avondje doorwerken en het materiaal hangt en staat in zn zaal.

een discussie over wel of geen behringer en pioneer lijkt mij iets voor kleuters..

dat er sfeer hangt is wel op de foto's te zien, men zal zich daar vermaakt hebben.
                      JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• vasco
                        • Oct 2003
                        • 2567

Originally posted by Watt Xtra
                        en t-barren hangt men op aan truss haken en voorziet men van safety's.
                        Volgens mij hangt het zooitje zelfs aan de kabelgoot aldaar, lijkt mij ook niet de constructie hiervoor. En wat vele al zeggen één middag of avond van te voren bouwen had echt wel meer dan genoeg kunnen zijn als je je werk goed had voorbereid en de zaken voor elkaar met jou lijstje.

Dat de mensen plezier hadden en de sfeer goed was is wel duidelijk.

Comment

• Didier
                          • Aug 2002
                          • 323

Movingheads zijn leuk en aardig, maar voor een karnavalsfeest vind ik dat een beetje overbodig. Voldoende parren creeert ook voldoende sfeer, zoals je op de foto's kunt zien.

Verder vind ik het mooi en gevuld uitzien, er zijn dus toch nog scholen die wel een budget hebben voor feesten.
                          Zuid-Limburg

Comment

• Blue Lagoon
                            • Mar 2007
                            • 1

Die flexilight door dat trussje vind ik niks moois. Ziet er nogal onprofi uit.

Staan op tafels? Kan eigenlijk niet, he. Zeker bij een school hoort de veiligheid van leerlingen hoog in het vaandel te staan.

Nog een kleinigheidje.... het ziet er wel zo netjes uit als je een leeg filterframe voor die blinder-parren doet.

Comment

• sfvb
                              • May 2006
                              • 86

lichtslang is inderdaad niet zo heel mooi

tafels, hier kan ik verder niks over zeggen, k weet niet wat wel en niet mag (ik heb ze daar zelf niet neergezet) zal zeker volgend jaar kijken of dsat mischien anders kan

parren. zou kunnen, ik vind dit wel wat ruiger uitzien.

Comment

Working...