klein tuinfeestje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

ik volg laserguy vooral in zijn mening hoe belachelijk of lachwekkend je die ook vindt...

Een goede show, feestje etc begint met een goede voorbereiding in de garage, schuur, magazijn,...

daarnaast heeft dj nn ook wel een punt maar ik vind het inderdaad ook minder dat die haken er nog opstaan...
    Hold on a second, relax and listen...

Comment

• Oekie
      • May 2005
      • 34

Aangezien op dit forum altijd de nodige kritiek wordt gespuwd op afwerking wil ik daar ook wel even mijn mening over kwijt.

Je hebt te maken met bepaalde factoren: zoals beschikbare apparatuur, tijd, geld. Niet iedereen heeft de beste/mooiste spullen. Ik begrijp best dat als je jong bent je niet over het beste stekkerblokje dat bestaat kan beschikken. Want dat is te duur. Deze jongen staat op een klein tuinfeestje. Dus met een budget van ...? niet veel! De jongen die dit feestje gedraaid heeft is pas 14.... Dus verwacht je dan dat er een vrachtwagen met licht en geluid voor komt rijden???? Ik ben van mening dat het niet veel uit maakt hoe je het neerzet. Tuurlijk het moet er wel netjes uitzien. Maar of je nou je haken laat hangen of een blauw stekkerdoosje gebruikt of een gele. Who cares? De mensen die op het feest komen die komen voor gezelligheid. En dat bepaald de DJ en niet de lampen!

En voor al die anderen die al weer een mening klaar hebben:

[CENTER]Perfectie bestaat niet! [/CENTER]
      Last edited by Oekie; 02-08-07, 16:26.
      Een slechte DJ is vaak de aanleiding tot een goed gesprek!

Comment

• DJ nn
        • Jun 2006
        • 489

Mijn mening daar op:

Je hebt gelijk... de gezelligheid.
        Maar die wordt mede door de lampjes bepaald.
        Ga maar eens naar een Marco Borsato (of eender wie) in SIR zonder lampjes...

Voor de rest heb je wel gelik: er zijn vele factoren.

Perfectionisme bestaat wel, de perfectie niet !!! Laat dat even duidelijk zijn.
        ... the sound of silence...

Comment

• jens
          • Aug 2004
          • 1067

marco borsato is natuurlijk wel te vergelijken met een tuinfeestje voor 30 man...... tevens ging het om de haken en niet om de lampen zelf.

ik kan me zeer goed in oeki vinden.

Comment

• MEEO Licht en Geluid
            • Nov 2005
            • 950

Ik sluit me daar bij aan.

Onze G-haken zitten soms zo vast aan de bar, dat je ze er nauwlijks afkrijgt. Wij laten ze dan ook meestal zitten.
            Ik vind de keuze van de G-haken af en toe wel belangrijk. Zo hebben wij nu alleen nog maar zwarte haken i.p.v. grijze (wat af en toe ook aardig irritant is in verband met je truss)

Gedoe over haken en blokjes: laat het de persoon zelf uitmaken. Hij wordt er tenslotte voor betaald en hij bepaalt het eindresultaat.
            Pas als je 1000den euro's per klus en een 10tal werknemers tot je beschikking hebt: ga ze eraf halen, de klant betaald dan voldoende voor een (bijna) perfect resultaat!
            MEEO Audio Licht Rigging,
            Mark van der Werff
            Groningen

Comment

• Funmaker
              • Jun 2006
              • 922

mijn mening ik ga grotendeels wel akkoord met de bovenstaande aanvullende mening...
              Maar wordt dit hier niet gepost om hier en daar wat feedback van collega's te krijgen?
              Iedereen leert elke dag bij; nobody is perfect (and i'm nobody NOT)
              Hold on a second, relax and listen...

Comment

Working...