Drive-in show pic's

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lightzone
    • Oct 2006
    • 261

Originally posted by DJ nn
    Het is de 18W (TL si toch 18W niet?), en kan me best inbeelden dat die niet veel geeft (zeker zonder reflector erachter.
    een normale 120cm tl is 36 watt

ondanks dat dat weinig lijkt ben ik nogsteeds verast van de output van zo'n tl (met reflector )

edit: oepsie , ik zie nu pas dat ze maar 60 cm zijn :P excuse me
    jumping is not a crime

Comment

• TNT
      • Jun 2006
      • 15

TNT Drive-in show

Hier enkele foto's van de TNT Drive-in show.
      Klik
      Klik
      Klik
      Klik
      Klik
      Klik

Alle opbouwende kritiek is welkom

Comment

• Funmaker
        • Jun 2006
        • 922

er bestaat een onderwerp waar je dit in kan posten btw
        maar voor de rest:
        mooi alles afgewerkt met cases enzo
        nice!
        Hold on a second, relax and listen...

Comment

• flash-a-new-generation
          • Nov 2006
          • 228

ziet er zeer strak uit. wat heb jij tussen die trussen zitten? LED of?? zoiets dergelijks wil ik ook nog een keer maken.. ook jou flightcase ziet er zeer strak uit. alles netjes ingebouwd. mijn complimenten, het ziet er gaaf uit

ga zo door.. ook de cleane look van de truss. ik mis alleen wel de safety's aan de lampen?? maja daar zeurt iedereen over. die er nog aanmaken en dan is het setje wel compleet.

wat voor een speakerset werk jij normaal mee? geen sub-laag?

maar verder ziet het er zeker gelikt uit. vele kunnen daar nog van leren.
          EAW SB850 en DVA T-4 array:D

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

Wat is je connectie met pakketjes versturen enne....levert dit geen verwarring op? TNT... als vergelijk: TNT biedt bedrijven en consumenten wereldwijd een breed scala aan post- en expressdiensten | TNT.com
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• lightzone
              • Oct 2006
              • 261

welkom TNT , echt prachtige drive in (zoals ik al had gezegd op newline )
              jumping is not a crime

Comment

• TNT
                • Jun 2006
                • 15

Toffe reacties allemaal
                @ flash-a-new-generation,
                Er worden weldegelijk safeties gebruikt, zoals je hier en hier kunt zien.
                Het trussmeubel heb ik voorzien van lichtbakken met melkglas waarin ik ledstrips (uit de showtec ledpanelen) heb gemonteerd.
                En wat betreft de subs, die staan als centerstack (4X Punisher) onder het meubel opgesteld het front is uiteraard geluiddoorlatend, op deze foto is het te zien.

@ Moderator,
                Toen ik de naam van m'n drive verzonnen had, was de naam van de post nog PTT
                TNT is een explosieve stof ook wel trinitrotolueen genoemd, een explosieve drive-in show dus
                Last edited by TNT; 11-09-07, 16:23.

Comment

• DJ nn
                  • Jun 2006
                  • 489

Ik moet zeggen: mijn complimenten !!!!

Je case is zoooo strak !!!
                  Is dat een gewoon scherm ? en hoe heb je dat geflikt ? (wil ooit ook kistje gaan maken voor PC)

Zeeeeeer net echt waar !!!
                  Ik had enkel mijn controllers boven/onder de mixer gehongen.

grtzz DJ nn
                  ... the sound of silence...

Comment

• keenoncoolstuff
                    • May 2003
                    • 695

Complimenten met je setup. Hier kan menig plaatjesdraaier een puntje aan zuigen. Alles tot in de puntjes afgewerkt, erg netjes!
                    Hiermee kun je je zonder schaamte ook op bedrijfsfeesten laten zien.

Keep up the good work!
                    Rob.
                    All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
                    If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• jens
                      • Aug 2004
                      • 1067

idd keurige set

ik vind aleen je mixer wel erg stijl in de case, maar het ziet er wel keurig uit zo. ben zelf wel een liefhebber van alles in losse kisten, puur vanwege verhuur, opstellingen ( platenspelers erbij ) of weet ik veel. maar als je er altijd mee op pad ben .

hoe beviel die centerstack? daar ben ik wel benieuwt naar?

trouwens leuk een derby als center effect, blijf het toch een van de leukere effecten vinden van de goedkopere lampen!

Mvg jens

Comment

• TNT
                        • Jun 2006
                        • 15

@ DJnn,
                        Is een gewoon tft scherm en een computer ingebouwd in de kist.
                        Controllers voor de mixer is misschien wel makkelijker maar dan zou de kist te diep worden.

@ keenoncoolstuff,
                        Bedrijfsfeestje met harry slingert

@ jENS
                        Voor verhuur zijn losse kisten zeker handiger, maar geen haar op m'n kop (en dat zijn er nogal wat) die er aan denkt om m'n setje te verhuren.
                        Ik heb de case zo gemaakt om de op/afbouwtijd zo kort mogelijk te houden.
                        moet wel zeggen dat hij flink aan 't gewicht zit, +- 50Kg
                        Centerstack onder meubel geeft wel wat meer resonantie maar is goed te doen.
                        het voordeel van zo'n centerstack is dat het sub een stuk krachtiger is dan een 2aan2 links rechts opstelling plus dat ik mijn toppen met statief flink de hoogte in kan draaien wat de hoge frequenties in volle zalen ten goede komt.
                        en blijft het geheel i.c.m. dit meubel enigzins compact.
                        Last edited by TNT; 11-09-07, 22:45.

Comment

• Stage-Q
                          • Sep 2007
                          • 389

ziet er netjes uit.

kunnen vele drive-ins nog een voorbeeld aan nemen.

Keep it going
                          Mag ik wat meer laag in 't hoog?

Comment

• Ricardo Anthonissen
                            • Aug 2007
                            • 6

Diverse Drive in Show Foto's

Kwam laatst nog een hoop foto's tegen van me drive in show, is al wel een tijdje geleden dat deze foto's zijn gemaakt, maar heb ze er maar even opgezet

KLIK > Foto's Drive in Show Flash

Groeten !

Comment

• flash-a-new-generation
                              • Nov 2006
                              • 228

Originally posted by Ricardo Anthonissen
                              Kwam laatst nog een hoop foto's tegen van me drive in show, is al wel een tijdje geleden dat deze foto's zijn gemaakt, maar heb ze er maar even opgezet

KLIK > Foto's Drive in Show Flash

Groeten !
                              he ricardo,

hij is nu nog de foto's aan het laden. jesus wat duurt dat lang. maargoed heb jij ook een materiaal lijstje? is wel zo handig? op de eerste foto's ziet het er goed uit. geloof winners en T4 op de truss. je hebt natuurlijk het eeuwige van de safetys en kabel netjes afwerken in truss. iig geen witte kabels. dat scheelt. verder heb je nog het probleem van de wind-ups. dit zijn manfrotto's. en deze zijn TÜV gekeurd tot 30 kg draaglast? officieel hangt daar dus teveel aan. verder zit het er goed uit. ik zie robe hangen duss.. de rest van de foto's laden duurt me te lang, ma ik zie graag een materiaal lijstje
                              EAW SB850 en DVA T-4 array:D

Comment

• beyma
                                • Oct 2002
                                • 1614

Ben na vijf minuten wachten gestopt met kijken Ricardo,ik had weer even een flashback van mijn 'jonge jaren' met een 14k4 modem en een 486 pc......

Misschien een idee om de foto's qua bestand te verkleinen ? (deze afmeting had het wel goed gedaan op mijn oude 14 inch monitor, ja ja toen was je nog helemaal het mannetje met 14 inch jongen!) (nu nog maar dan hebben we het ergens anders over..)
                                Last edited by beyma; 26-09-07, 22:24.
                                Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

Working...