Diverse feesten & opstellingen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Max
    • Feb 2003
    • 680

Diverse feesten & opstellingen

Bij deze weer wat foto's van de afgelopen tijd. Aantal kleine opstellingen en/of feestjes.

Kermis Oisterwijk:

Kermis Tilburg:

Koopzondag:

Diploma uitreiking:

Nog een diploma uitreiking:

• jens
    • Aug 2004
    • 1067

zo zo dat ziet er tenminste allemaal netjes en verzorgt uit

dat met die metselkuipen heb ik ook wel is gedaan maar echt fraai vind ik het niet....ik zie op die grote festivals altijd van die afdakjes boven de heads, mischien iets om aan te schaffen als je vaker buiten staat.

zat er verder nog iets van ballast/verankering aan je truss/afdak constructie?? ik geloof dat het best stevig is maar als de wind er eens flink onder slaat??

maar nogmaals verder erge nette showtjes

Comment

• MarkRombouts
      • Jan 2005
      • 1391

Ziet er allemaal netjes verzorgd uit ja.

Kun je aangeven met wat voor geluidssetjes je werkt. Ik herken er wel wat maar weet niet precies wat het allemaal is.

Comment

• Max
        • Feb 2003
        • 680

Voor kleine klussen/zangmonitor/dj monitor gebruiken we de RCF ART325A. Indien het wat harder moet, dan vullen we deze aan met RCF Pro8002AS subs. Voor de grotere klussen gebruiken we nu Bell VPS-400 sets. Verder zie je op één van de foto's ook een Axys Source '89 setje, maar deze was van de band. (Wij zelf stonden er recht tegenover met een Bell set...).

Wat betreft de specikuipen om de movingheads: Dit werkt voor ons prima.
        Last edited by Max; 10-08-07, 17:32.

Comment

• JeroenVDV
          • Mar 2004
          • 963

Beetje vreemde keuze om (250 MSD gok ik?) MH's op te hangen op een buitenevenementje dat ( - gebaseerd op de geplaatste foto - ) grotendeels overdag afspeelde. Had dan dat deel van het budget gestoken in wat blindertjes, ACL-setje of andere dingen die WEL zichtbaar zijn overdag.
          Creating shows beyond Imagination

Comment

Working...