Back to Dimensions 2007 ( Schoonebeek 25-08-2007 )

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ivo
    • Jul 2003
    • 390

Back to Dimensions 2007 ( Schoonebeek 25-08-2007 )

Afgelopen weekend ( 25-08-2007 ) Back to Dimensions in Schoonebeek van een geluid voorzien.
    Het aantal bezoekers +/- 1000, oppervlakte 50x100mtr.
    De geluidsset bestond uit, 2x 18" basreflex sub/laag, 4x hybride laag, 2x 15" (korte hoorn) mid/laag en 2x 2"/1" mid/hoog, per kant.
    De versterking bestond uit 2x lab 4000, 2x crown 3600, 1x crown 2400.

Meer foto's kan je hier en hier vind
    Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.
  • renebiemans
    • May 2006
    • 156

Weet jij toevallig ook wie het licht geregeld heeft? En wat er voor de rest ongeveer stond?

Comment

• ivo
      • Jul 2003
      • 390

Wat bedoel je met de rest?
      Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.

Comment

• Watt Xtra
        • Oct 2004
        • 1119

Originally posted by ivo
        Wat bedoel je met de rest?
        tenten, eetkraampjes, vrouwelijk schoon...

haha zonder gekheid..

setje ziet er strak uit, welke topkasten zijn dit?

voldoende voor dit beukwerk? of zie ik het verkeerd op de foto's?
        JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• ivo
          • Jul 2003
          • 390

De top bestaat uit 15" RCF op een korte hoorn (20cm), 2"/1" BMS.
          Kast formaat, 51,2cm x 85cm x 45cm (BxHxD).
          Er stonden 2 toppen per kant.
          De top is absoluut geschikt voor dit beukwerk, en meer, ik had er een crown 3600 op top, met een low cut van 120Hz.
          op het hoogtepunt van de avond had het laag moeite om de toppen bij te houden, de muziekstijl was hardstyle.

De top heb ik uitgeprobeerd vanaf 50z fullrange op een crown 3600 (1,44v), de crown volledig open, dit gaf absoluut geen problemen.
          De top is inzetbaar vanaf 80Hz ingezet vanaf 100Hz volledig belastbaar.

@Jorrit, als je eens een leuk klusje heb mail maar, kom ik langs met de set.....
          Last edited by ivo; 29-08-07, 18:46.

Comment

• Watt Xtra
            • Oct 2004
            • 1119

ivo mail, of bel je zowieso binnenkort even betreft de wave guides..

mm hoorngeladen toppen, daar wil ik niet aan...

mn laatste mail wel ontvangen?
            JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• ivo
              • Jul 2003
              • 390

De hoorn is dan ook erg kort (20cm voor een 15"er) ik denk dat de klank en inzetbaarheid je wel zou bevallen.

Ik heb je laatste mail gelezen, mail maar waneer je langs wil komen.
              PS 1300z is geen probleem....
              Last edited by ivo; 29-08-07, 19:18.

Comment

Working...