Verjaardag feest & nieuwe dj gear & versterker case

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ-Wesley
    • Jul 2007
    • 55

Verjaardag feest & nieuwe dj gear & versterker case

15 Dec 2007 was er groot feest op de verjaardag van Saskia.

En ons nieuwe project eindelijk afgerond. Een nieuwe dj tafel.
    Nog een paar aanpassingen en dan is die helen maal klaar voor gebruik
    we hebben de tafel net afgekregen voor Saskia feest, er moet nog, handvatten, nog 2x 19"ins moet er nog in gemaakt woorden voor licht controller's mixer cd speler enz. Hier de link hoe die in elkaar woord gezet.

Link: Nieuwe case versterker's
    Nieuwe case dj gear. (Met 3x 19"ins hat eest een topic gemaakt)

Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!

15 Dec 2007

Saskia's feest foto's

Link: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!

90/100 man

Geluid:

2x dap rw 15 top
    2x dap rw 18 sub
    2x VX700

DJGear:

gemini Dubbel CD speler
    Hp2000 PRO
    Mixer beat 6 mk2
    DMX controller met joystick

Licht:
    8x PAR 56 short
    2x dimbar
    1X dynamo scanner
    2x twister scanner
    1x strobo

Ik hoor het wel,

Vriendelijke groet,

Wesley
  • lightzone
    • Oct 2006
    • 261

lijkt dit nu maar zo of buigt jullie truss wel heel erg door ?
    jumping is not a crime

Comment

• DJ_matthias
      • Jun 2005
      • 620

even over je amprack:
      in de bouwfoto's zie ik er onderaan nog een scanmaster inzitten...
      waarom wil je die
      1) bij in je amprack
      2) en dan nog helemaal onderaan steken?

zet je versterkers toch helemaal vanonderen... dan rusten ze mooi op de bodem van de kist?!
      voor de rest: beetje rommelige case voor al je spul in kwijt te kunnen... ik had mooi 2 kistjes gemaakt... 1 voor geluid en 1 voor licht

greetzz
      we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
      Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• DJ-Wesley
        • Jul 2007
        • 55

Originally posted by DJ_matthias

voor de rest: beetje rommelige case voor al je spul in kwijt te kunnen... greetzz

hey,

ik weet het de dj case is beetje rommilig maar dat kom om dat die net af was. (buiten kant) en de binne kant hadden we net 1x 19"ins af. dus maar das nu al lang af. er kommen nog snel koppilingen en nog overal afdekplaartjes en Led verlichting.

en ik doe mijn versterkers onder aan.

Comment

• renebiemans
          • May 2006
          • 156

Wat is btw dat vage houten kastje in je versterker rack? Is dat alleen een kastje van 1* tulp naar 2* xlr ofzo of lijkt dat zo? Zo ja kun je dat niet beter even in een verloopje solderen is misschien wat handiger.

Comment

• DJ-Wesley
            • Jul 2007
            • 55

Originally posted by renebiemans
            Wat is btw dat vage houten kastje in je versterker rack? Is dat alleen een kastje van 1* tulp naar 2* xlr ofzo of lijkt dat zo?

dat vage houten kastje is

er kom tulp tulp van je master1 en gaat naar de versterker's (word XLR)
            en gaat naar de versterker's naar dat kastje en kasje is een sort verdeler voor versterker's zo kan ik meerdere versterker's op master 1 zetten

Niet goed?

Volgens mijn hebben de meesten het zo? of is dat niet zo ik hoor het wel

Groetjes wesley

Comment

• renebiemans
              • May 2006
              • 156

Kun je denk ik mooier doen door een verloopje te solderen. Of zelf te kopen dan zou je met een tulp naar xlr en dan een xlr verdubbelaar al klaar zijn. Ziet er na mijn mening iets beter uit.

Comment

• StijnS
                • Sep 2006
                • 173

Originally posted by renebiemans
                Kun je denk ik mooier doen door een verloopje te solderen. Of zelf te kopen dan zou je met een tulp naar xlr en dan een xlr verdubbelaar al klaar zijn. Ziet er na mijn mening iets beter uit.
                Nee, als je 2 versterkers hebt en gescheiden toppen en basskasten, kun je beter eens kijken voor een crossover. Dan ben je tenminste helemaal net bezig.

Maar ontopic: niet slecht hoor... Heb je geen duidelijke foto's van nu de kist volledig af is?

En misschien op termijn de witte kabels vervangen door zwarte?
                Last edited by StijnS; 24-12-07, 12:50. Reason: typfoutje...

Comment

• jeroenw
                  • Dec 2003
                  • 216

Nette cases!

jammer van de glijmoeren, ik kan je uit ervaring vertellen dat die dingen een ramp zijn als je er 1 apparaat tussenuit gehaald hebt en probeerd terug te zetten. En zoals al meer gepost, doe iets aan je kabels. Tig meter kabel is ook wel veel in een case...
                  Maar voor de rest, netjes!
                  \"Kost een par centen maar dan hedduh ok wa!\"

Comment

• SPS
                    • Mar 2004
                    • 1662

Wat een rommeltje!
                    En weer maar eens een keer... Je speakers staan te laag!
                    Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• DJ-Wesley
                      • Jul 2007
                      • 55

Originally posted by SPS
                      wat een rommeltje!
                      En weer maar eens een keer... Je speakers staan te laag!
                      ik weet dat het een rommeltje was maar ja niet genoeg aandacht aan gegeven "beetje jammer"

speakers staan zo eigelijk goed eigelijk moesten ze iets hoger idd maar dan kwammen de licht efc er niet over heen dus. maar ik weet het is een rommeltje de versterker case stond eigelijk van de podia af maar hij ging er weer op voor me cd's maar met de kabel's kom het helen maal goed de case is nu helen maal af zo beetje en de snelkoplingen (zo noem ik het maar) kom er ook nog in MET idd nieuwe kabel's Groetjes wesley

Comment

• flash-a-new-generation
                        • Nov 2006
                        • 228

Netjes in ieder geval dat jullie, jullie eigen cases bouwen. ziet er netjes uit. ik kan het iig niet! maja ik leer dan ook voor een hele andere tak van sport... toch ben ik wel van mening gezien de tijd die je er in stopt het makkelijker is om je cases te kopen. ik heb een hele goede casebouwer in de buurt die hufterproof cases bouwt voor een zeer faire prijs.. maar dat even off topic

tja, ik zeg: probeer van dat dap af te komen! ik vind het geen zak aan... maar daar zijn de meningen schijnbaar heftig over verdeelt... Actief is de toekomst!! handelbaarheid en rendement zijn daarbij, naast het allerbelangrijkste: de klank, belangrijk.

ga verder zo door en alvast fijne feestdagen!!

ps: probeer wel alles netjes weg te werken.. ik weet dat je er vaak geen tijd voor hebt maar het is toch belangrijk in de beleving van de klant...
                        EAW SB850 en DVA T-4 array:D

Comment

• DJ-Wesley
                          • Jul 2007
                          • 55

Originally posted by flash-a-new-generation
                          Netjes in ieder geval dat jullie, jullie eigen cases bouwen. ziet er netjes uit. ik kan het iig niet! maja ik leer dan ook voor een hele andere tak van sport... toch ben ik wel van mening gezien de tijd die je er in stopt het makkelijker is om je cases te kopen

ga verder zo door en alvast fijne feestdagen!!
                          Hey.

Ja idd. het kost veel tijd en engerie maar er komt toch wel iets mooi uit.

Het was de eeste case die we hebben gemaakt. We weten nu gewoon zelf dat je die spullen (handvaten, vlindersluiting, 19" profiel, hoekprofiel enz.) gewoon op een case website kunt bestellen. Wij hebben dat via BE gedaan en laten thuis brengen. Wij hebben voor 140 euro dat besteld, voor 50 euro hout gehaald en voor minimaal 50 euro popnagels gehaald.

We kwamen tijd tekort en hebben inmiddels meer dan 300 popnagels er in gejast

Maar ja, het is wel gemakkelijker om case te kopen, hebben wij ook gedaan met de versterker case.
                          We willen nu ook wielen onder de sub's maken of hier een hele case voor maken, moeten we even kijken.

in iedergeval fijne feestdagen!!
                          Last edited by moderator; 25-12-07, 10:02. Reason: spelling

Comment

• DJ nn
                            • Jun 2006
                            • 489

Zelf je case maken kost zeker veel tijd en energie, maar je maakt ze volledig volgend je eigen wensen. (kan een kistenbouwer idd ook)
                            Maar als je tijd hebt in de vakantie is het een leuke bezigheid !!! Als je het graag doet, gewoon lekker doordoen

Verder, netjes afgerokt, dus jammer van je kabels die zo rommelig hangen, maar de gasten zien het niet.
                            Er was blijkbaar wel sfeer, dus het belangrijkste doel zit ook goed.
                            Zou zeggen: doe zo voort, je bent vindingrijk (je verloop-doos) en je wil er echt tijd instoppen (kistje), je komt er wel !

grtzz DJ nn
                            ... the sound of silence...

Comment

• Starlight light and sound
                              • Feb 2007
                              • 26

Hey,
                              ziet er allemaal al netjes uit. Ik raad wel aan je licht-geluid te scheiden zoals al eerder gezegt werd. Ook dat verloop kastje zou ik vervangen voor een crossover. Een crossover is geen rib uit je lijf om te kopen. Ik heb ook nog even op de site gekeken. Jullie gaan inderdaad snel vooruit. Alleen zou ik wel aanraden toch meer voor kwaliteits spul te gaan in de toekomst. Zelf ben ik niet echt een fan van Dap enz.

mvg Chiel

Comment

Working...