Verjaardag feest & nieuwe dj gear & versterker case

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PeterZwart
    • Jan 2008
    • 402

@ DJ-Wesley

zie ik t goed dat je versterkers los in de aanhanger lagen?

misschien een xtje in een rackje doen?
    dan gaan ze wss. net wat langer mee.. en staat ook wel netjes..

is mijn mening tenminste
    Groeten fan 'n gek ut Fryslan

Comment

• DJ-Wesley
      • Jul 2007
      • 55

Originally posted by PeterZwart
      @ DJ-Wesley

zie ik t goed dat je versterkers los in de aanhanger lagen?

misschien een xtje in een rackje doen?
      dan gaan ze wss. net wat langer mee.. en staat ook wel netjes..

is mijn mening tenminste

ja idd... hij zat er los in de aanhanger... dat komt om dat we de versterkcase gebruikt hebben als djgear zeg maar... mee normaal hebben wij nog een andere case waar onze geluid (Mixer cd speeler, leptop, enz.) maar dat paste niet op de kar na jammer dan

engiste nadeel bij thuis komst alle spullen zaten onder het confetti

Comment

• hugovanmeijeren
        • Oct 2004
        • 1436

Waarom staat die ene flightcase eigenlijk op z'n kop op de wagen?

Ik mag hopen dat je iedereen op die wagen wel voorzien hebt van gehoorbeschermers?!

Het trekt mij niet zo dat carnaval gebeuren... Maarja, ik woon dan ook in het noorden hè...

Groeten Hugo
        Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• DJ-Wesley
          • Jul 2007
          • 55

de case staat op z'n kop idd dat hebben we eigelijk espres gedaan want ik denk als je hem op ze wielen zet dat die dan onstabiel staat... dus vandaar. het is niet echt mooi om te zien.. maar enige oplossing.

en ja het geluid was super buiten

Comment

• hugovanmeijeren
            • Oct 2004
            • 1436

Originally posted by DJ-Wesley
            de case staat op z'n kop idd dat hebben we eigelijk espres gedaan want ik denk als je hem op ze wielen zet dat die dan onstabiel staat... dus vandaar. het is niet echt mooi om te zien.. maar enige oplossing.

en ja het geluid was super buiten
            Zou ik wel een beetje mee oppassen... Geen idee wat je erin hebt, hoop geen versterkers (zeker niet om te tillen, die handvatten kun je dan niet fatsoenlijk gebruiken). Scheelt dat het buiten is, maar warme lucht stijgt op. Als je alles op z'n kop gaat zetten dan draai je dat om, daar is het niet voor bedoelt. Maar goed buiten zal dat wel niet zo'n vaart lopen denk ik.

Groeten Hugo
            Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• DJ-Wesley
              • Jul 2007
              • 55

Hier weer een update van de dj gear waar alles klaar is

Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!

(er kom nog links en rechts Led verlichting in)

Tips wat nog beter kan Tips wat ik mischien niet hat beter kunnen doen

Comment

• DJefke
                • Oct 2007
                • 28

Ik mis een een scheidingsfilter in het AMP-rack.
                Persoonlijk vind ik de schroeven waarmee je alles in je meubel hebt vastgeschroefd niet echt netjes. Ik zou gaan voor echte rackschroeven en plastic ringen.

Waarvoor dienen die extra 3 XLR-aansluitingen op het meubel? Microfoons?

Comment

• DJ-Wesley
                  • Jul 2007
                  • 55

je bedoeld die andere 4?

het hele rijdje: power in uit master1 extra cd speeler toploader en 1x mic 1x dmx

Comment

• DJefke
                    • Oct 2007
                    • 28

Nee, ik bedoelde weldegelijk 3, aangezien ik de dmx al wel veronderstelde

Toch nog 2 opmerkingen:
                    - Voor de mic moet je een vrouwtje ipv een mannetje gebruiken.
                    - Ik vind het nogal vreemd om de aansluitingen voor de toploader links te maken terwijl je ze rechts op het meubel plaatst.

Comment

• DJ-Mike
                      • Aug 2008
                      • 32

FF een kleine tip: zet nooit je drankje (of ander vloeistof) op je DJ meubel/rek/tafel als er apparatuur in zit.

Klinkt logisch, maar als je ziet hoeveel het er wel doen, zoals onze jonge hier.
                      COLA

verder ziet het er netjes uit, alleen probeer je kabels een beetje overzichterlijk te houden!

Comment

• dj-wojcik
                        • Jul 2008
                        • 911

sorry maar uuh... op deze foto eh?....

Zie ik het daar goed... corrigeer me als ik het fout heb maar heb je daar je moeren boven op?:S ze zien der uit als de moeren die je in de rails hebt zitten waarna daar weer de schroeven met plastic ringtjes worden in gedraait.... of heb ik het mis?

FF een kleine tip: zet nooit je drankje (of ander vloeistof) op je DJ meubel/rek/tafel als er apparatuur in zit.

Klinkt logisch, maar als je ziet hoeveel het er wel doen, zoals onze jonge hier.
                        COLA

verder ziet het er netjes uit, alleen probeer je kabels een beetje overzichterlijk te houden!
                        daar heb je helemaal gelijk in. ook als er andere mensen je iets komen vragen. en dan met hun drankjes in hun had er over heen hangen. is mij al gebuurt. met carnaval. op een wagen. en dan zit je met je handen in het haren als er een pilsje over je mixer heen vliegt....

afijn..... wees zuinig op je apparatuur en let op met vloeistoffen
                        Last edited by dj-wojcik; 03-08-08, 19:42.
                        [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                        [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Stoney3K
                          • Sep 2007
                          • 1399

Originally posted by lightzone
                          als het voor promotie dient vind ik het ook niet echt geweldig nee.

-zowiezo vind ik de muziek echt.... tsja
                          Kom op nou, kun je me één bruiloft verzinnen waarop je de standaard "Soul, Grease 'n' Meat Loaf" niet uit de koffer trekt. En vooral in combinatie met die lichtvloer vind ik het een goeie keus. Die "Jij Bent Zo" is niet mijn smaak maar misschien wel de smaak van zijn publiek. Is die vloer deel van jullie set of was die op de locatie aanwezig?

-dat afbouw stukje zou ik nog een keer versnellen, de mensen op het forum vinden dit miss nog interessant , maar de klant echt niet.
                          Wat ik erger vond: Ben ik de enige die steil achterover ging van de 'truss'? Op het afbouwfilmpje zag je duidelijk dat die in het midden aan het doorknikken was, en gezien de buisdikte t.o.v. wat eraan hing vond ik het niet erg verbazend. Let hier wel op: als de boel instort ben je voor alle letsel aansprakelijk. Haal desnoods die scanner uit het midden weg en zet er voor de zekerheid een extra paaltje voor in de plaats.

De baskasten en topkasten zou ik met een tussenpaaltje op elkaar stapelen. Dan kun je de speakerstatieven opzij zetten en heb je weer wat extra vloeroppervlak vrij. (Eventueel kun je de speakerstands van een spigot-adapter voorzien en onder de truss zetten)

Mag ik even uit nieuwsgierigheid vragen wat het precies voor truss is? Zo op het oog lijkt het me een Deco-truss met iets van 30mm buisdikte. Het kan overigens wel een stalen truss zijn, die zie je in de Deco nogal eens terug komen, die zijn over het algemeen wel wat steviger in kleinere afmetingen.

Edit @ foto hierboven: Zo te zien zijn er gewoon M6 kopbouten in de rails geschoven en daarna M6 moertjes op gedraaid. Niet de meest orthodoxe methode, maar creatief en het werkt!
                          First make it work, then make it look pretty!

Comment

• dj-wojcik
                            • Jul 2008
                            • 911

Originally posted by Stoney3K
                            Edit @ foto hierboven: Zo te zien zijn er gewoon M6 kopbouten in de rails geschoven en daarna M6 moertjes op gedraaid. Niet de meest orthodoxe methode, maar creatief en het werkt!
                            Kan het zijn dat normaal de moertjes in de rails zitten. Zo heb je (voor al bij je licht paneel) geen uitstekende dingetjes aan de zijkant. kun je nergens aan blijven haken of iets openhalen. maar dat is mijn visie:P
                            [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                            [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• lightzone
                              • Oct 2006
                              • 261

Originally posted by Stoney3K
                              Kom op nou, kun je me één bruiloft verzinnen waarop je de standaard "Soul, Grease 'n' Meat Loaf" niet uit de koffer trekt. En vooral in combinatie met die lichtvloer vind ik het een goeie keus. Die "Jij Bent Zo" is niet mijn smaak maar misschien wel de smaak van zijn publiek. Is die vloer deel van jullie set of was die op de locatie aanwezig?
                              ik had het over het laatste nummer... en die jij bent zo.

maargoed, ieder zijn smaak idd.
                              jumping is not a crime

Comment

Working...