Zet hier je foto's van je eerste drive in feest.
Collapse
X
-
Comment
-
1. Hoe oud was je? - 18
2. Wanneer was het feest? - Carnaval 1994
3.
4. Wanneer ben je begonnen? - Toen ik een jaar of 14 was. Eerst met Drive In Show The Pink Panther. Later hebben we die namen veranderd in Drive In Show "Zo Gek Als Een Deur". Door m'n studie tijdelijk gestopt en sinds 2004 Heb ik van nieuw af aan Drive In Show "Oekie" opgezet. Voor foto's/materiaal van Oekie zie dit topic: http://www.licht-geluid.nl/forum/dri...rive-show.html of http://www.licht-geluid.nl/forum/dri...-deel-2-a.htmlLast edited by Oekie; 13-07-08, 09:04.Een slechte DJ is vaak de aanleiding tot een goed gesprek!Comment
-
1.ik was 13
2. het was op een school
3. De foto's komen later die zou ik op moeten zoeken maar ik ben begonnen met een mengpaneeltje (รขโยฌ25 de marktplaats)
2 dvd spelers en een huisstereotje
en home disco lampjesdeze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?Comment
-
eerste volledige keer
Hey.
1. Hoe oud was je?
16 jaartjes
2. Wanneer was het feestje?
op een 7 juni
3. en dus de foto!
(aan de foto te zien. zag je dat digitale fotocamera's nog niet zo ver waren :P )
4. wanneer ben je begonnen met je drive in!
uuuh...... ik was een jaartje of 14/15 toen ik mijn eerste mixer kreeg van mijn neef (die zelf al een tijdje bezig was). En zo begon de liefde. van het een kwam het ander en al snel had ik mijn eigen mixer. daar kwam cd spelertjes bij. en naar een tijdje door gespaard te hebben en hier en daar wat kleine feestjes met mijn "home" speakers gedraait te hebben. Heb ik mijn eerste echte professionele speakers gekocht.... en daarna is het zoals een lintworm..... het blijft maar groeien en groeien en groeien:P :tongue:Last edited by dj-wojcik; 17-08-08, 19:26.[CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
[CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]Comment
-
1. Hoe oud was je?
8 jaar
2. Wanneer was het feestje?
juni 2002
3. en dus de foto!
srry, die heb ik 'ergens' op zolder!
4. wanneer ben je begonnen met je drive in!
2002
leuk om te weten hoe je begint, met oude rammelkasten van kennissen (300w, niet slecht voor een beginner!!) een skytec mixertje, xxl pro 600 amp en een reloop RC-2600mkII cd-speler (het lichtpuntje!) Ook met een barretje met 3, nee niet 4 maar 3 par 36
, een moonflower en een small line dancer!
tegenwoordig al verder, met meer contacten, kennis en ervaring, maar nog lang niet daar!!
wel leuk om te zien hoe ieder begonnen is!
Grtz
Jeroen van GeffenJeroen van GeffenComment
-
ik begon met dit setje(juni 2007,
de grootste rodzooi wie je je maar kon bedenken, oude phillips kastjes en de oude bas versterker van de zolder waar de versterker van kapot was, oud versterkertje nog een oud stereo torentje met aux ingang, en niet zo'n mengtafeltje van 25jaar oud maar een Behringer UB1622fx.
ik zit nu aan dit setje(dec. 2008)
(de licht set is niet van mij)
hier stond:
Laptop
CD speler
Behringer UB1622fx
Samson Q7
Samson stage 5
dap pro actieve subwoofer(met versterker voor de top speaker)
met een samson RS12 top.Comment
-
1. Hoe oud was je : 10
2. wanneer was het feest : 1998 kerst gala
3. kijk hier ff voor een foto van onze kleine set die we nu hebben!!
Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!Comment
-
1. Hoe oud was je : 10
2. wanneer was het feest : 1998 kerst gala
3. kijk hier ff voor een foto van onze kleine set die we nu hebben!!
Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
ook 2 leuke statiefjes+prof. lichtbrug kopen om je "lichtbrug" op de grond te zetten... als dit eraf trilt of breekt ligt alles op de grond!we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!Comment
-
statieven hebben we maar die hebben we zelf gemaakt van ijzer werken perfect
maar om nouh statieven te gaan kopen en truss dat word best prijzig
grote set is dit plus 12 parren
dat van die scanners kan ik wel wat mee ga ik is evenuit proberen dankje
groeten jord
verder nog op of aanmerkingen?Comment
-
statieven hebben we maar die hebben we zelf gemaakt van ijzer werken perfect
maar om nouh statieven te gaan kopen en truss dat word best prijzig
grote set is dit plus 12 parren
dat van die scanners kan ik wel wat mee ga ik is evenuit proberen dankje