Geluidssetje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Denniske
    • Apr 2008
    • 15

Geluidssetje

Hoi,

Dit gebruik ik voor kleine feesten (max 100-120 personen)

Mijn setje (bestaat uit losse onderdelen)
    [LIST][*]2 x Omnitronic OMNITRONIC KB-208 (set 3, monitor)[*]2 x Mackie SRM450 (actief) (set 1)[*]2 x Dap MC-12 (set 2)[*]1 x Dap DAP Palladium P-500 (voor MC-12)[*]1 x McCRYPT Power PA3000 (voor monitor)[*]1x Dateq Onyx (mengpaneel)[*]1x DJ-Tech CDI-110 (cd-speler)[*]1x Cortex HDC-1000 (MP3-speler voor harddisk, usb stick)[*]1x Sony Mini-Disc[*]1x Toetsenbord voor de Cortex HDC-1000[/LIST]Alles zit in flightcase's

wat vinden jullie er van, graag opmerkingen, suggesties, tips

Groetjes,

Dennis
    Trenda Partyverhuur
    Last edited by Denniske; 01-08-08, 21:27.
  • dj-wojcik
    • Jul 2008
    • 911

dan hier nog maar eens:P

Als ik zo zie wat je hebt staan ziet het er allemaal wel netjes uit. het geeft een nette en profescionele indruk.

alleen je versterkers vallen mij niet zo goed. en dan bedoel ik met de nadruk op de MCcrypt. Ik heb um zelf ook....was mijn eeerste speaker setje, gebruik hem nu op mijn kamer en in mijn studiotje als monitor:P. Maar ik denk persoolijk niet dat je daar iets fatsoenlijks of iets van volume uit krijgt (mijn excuses als ik het verkeerd heb, dan laat het me weten)

wel allemaal netjes afgewerkt door middel van die blindplaatjes en die connector complimenten... ben er nu zelf ook mee bezig bij iedere kist

voor de rest.... toppie
    [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
    [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Denniske
      • Apr 2008
      • 15

Originally posted by dj-wojcik
      Als ik zo zie wat je hebt staan ziet het er allemaal wel netjes uit. het geeft een nette en profescionele indruk.

alleen je versterkers vallen mij niet zo goed. en dan bedoel ik met de nadruk op de MCcrypt. Ik heb um zelf ook....was mijn eeerste speaker setje, gebruik hem nu op mijn kamer en in mijn studiotje als monitor:P. Maar ik denk persoolijk niet dat je daar iets fatsoenlijks of iets van volume uit krijgt (mijn excuses als ik het verkeerd heb, dan laat het me weten)

wel allemaal netjes afgewerkt door middel van die blindplaatjes en die connector complimenten... ben er nu zelf ook mee bezig bij iedere kist

voor de rest.... toppie
      De MCcrypt versterker gebruik ik voor de monitors

Comment

• dj-wojcik
        • Jul 2008
        • 911

Originally posted by Denniske
        De MCcrypt versterker gebruik ik voor de monitors
        jah dat had ik begrepen en daarvoor gebruik ik ze ook soms. maar heb je nooit moeite om de volume te halen?...
        [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Denniske
          • Apr 2008
          • 15

Originally posted by dj-wojcik
          jah dat had ik begrepen en daarvoor gebruik ik ze ook soms. maar heb je nooit moeite om de volume te halen?...
          nee ik heb er geen moeite, ze hoefen ook nie vol open,

er komt genoeg geluid uit voor de monitor

Comment

• dj-wojcik
            • Jul 2008
            • 911

Originally posted by Denniske
            nee ik heb er geen moeite, ze hoefen ook nie vol open,

er komt genoeg geluid uit voor de monitor
            o oke, het kan natuurlijk ook zijn dat ik wel de zelfde versterker heb maar andere speakers... want ze zien er ook een beetje anders uit....

maar nogmaals het ziet er zeer netjes...

Comment

• ralph
              Banned
              • Aug 2000
              • 2649

Je hebt je spulletje sin ieder geval netjes voor mekaar!
              Goed nagedacht over de manier van aansluten in de kisten, degeleijke en nette bekabeling.
              Geleerd van eerdere acties of ben je zo begonnen?

Plaats je de mackie kastjes en de DAP kastjes op dezelfde klus?
              Wat voor feestjes/events verzorg je hiermee?

Comment

• Denniske
                • Apr 2008
                • 15

Originally posted by ralph
                Je hebt je spulletje sin ieder geval netjes voor mekaar!
                Goed nagedacht over de manier van aansluten in de kisten, degeleijke en nette bekabeling.
                Geleerd van eerdere acties of ben je zo begonnen?

Plaats je de mackie kastjes en de DAP kastjes op dezelfde klus?
                Wat voor feestjes/events verzorg je hiermee?
                over de aansluiting heb ik veel zien en gelezen op het forum

de DAP en Mackie kastjes, gebruik niet op de zelfde klus

Dap kastjes gebruik ik voor kleine feestjes max 50 personen of achergrond muziek

ik draai voor namelijk op kleine feesten en op buiten activiteiten van de buurt als achtergrondmuziek en voor omroep

Comment

• Stoney3K
                  • Sep 2007
                  • 1399

Dit laat maar weer eens zien dat ook een goeie basisset een prima indruk kan maken. Het is natuurlijk geen power-stamp-set, maar alles is top afgewerkt, en er is duidelijk ook goeie apparatuur gebruikt. Natuurlijk is nog niet alles high-end, maar je kan duidelijk zien dat je echt moeite hebt gedaan om alles naar 'pro' materiaal over te zetten. Wat dat betreft zijn de HDC-1000 en de Onyx een top investering.

Flightcases en patchpanelen maken, ook sprekend uit eigen ervaring, al heel gauw een professionelere indruk dan dat je alles in dozen naar binnen sjouwt. Plus het maakt een hoop verschil in opbouwtijd en alles is een stuk robuuster.

In één woord: Prima werk. Van mij verdient dit een 8.
                  First make it work, then make it look pretty!

Comment

• Tom06
                    • Aug 2009
                    • 161

Ik zouw ook nog wat licht aanschaffen
                    Echo! echo .. cho .. ho .. o ... , goede akoestiek!

Comment

• rick1993
                      • Nov 2007
                      • 209

Dit topic is ruim anderhalf jaar oud... Misschien dat de TS inmiddels al wel licht heeft .
                      licht dat licht mij wel

Comment

• vasco
                        • Oct 2003
                        • 2567

Originally posted by Tom06
                        Ik zouw ook nog wat licht aanschaffen
                        Dit oude onderwerp heet geluidssetje en dan kom jij met een opmerking over licht. Welke functie heeft deze opmerking behalve je postcount ophogen?

Comment

Working...