Bij deze dan nog een paar plaatjes van hoe onze set er nu uitziet, na wat nieuwe aankopen en een en ander opruimwerk. Foto's zijn genomen op het lustrumfeest van een studentenvereniging.
De set op vrijdag. Door de zaal heen stonden nog twee T4'tjes, die wilde ik eerst links en rechts plaatsen maar ik had niet genoeg 230V kabel meer. Het feest was een LAN-party met een DJ-podium, dus de TL's uit, parretjes op het plafond richten en het gaf een mooi sfeertje
Gelukkig is het alleen áchter de set zo rommelig
Nieuw kistje voor de versterkers. Zie ook de gearlist.
En zo stond het er zaterdagavond bij! Het licht was dit keer ingehuurd. De Stack-vlag is ingehangen op basis van het principe "We hadden nog wel een paar steels over, laten we er creatief mee doen"
Het staat er vandaag nog, maar de opstelling die nu staat is niet veel anders dan die op vrijdag, dus dat heeft niet echt veel meerwaarde om hier te plaatsen.
Gearlist:
= Geluid =
Toppen: 2 x Wharfedale EVP-X15
Versterker: Gemini X-03
Crossover: Behringer Ultradrive DCX2496
Inprikset: 4 x JBL EON15 die al in de zaal stonden, aangesloten via de Ultradrive.
DJ-set: 2x Gemini CDJ-20, Behringer VMX-300, Behringer BCD3000, Numark djIO
= Licht =
2x American DJ ST-132 windup statieven
5 meter Eurotruss FD34
Backdrop 6x3m
2 x Showtec sliding T4 met PAR56 long raylight 500W (spiegels waren NSP als ik het goed heb)
4 x Movitec 250W movinghead (exacte type moet ik even op de offerte terugzoeken)
ViewSonic PJ513D beamer
Antari F-80Z rookmachine
Sturing: GLP SD-2
Nog te doen:
* Nieuwe versterker kopen, de X-03 is voor kleine zaaltjes goed te doen maar eigenlijk te zwak voor de Wharfedales.
* Fatsoenlijk vervoer regelen, stationwagen of aanhanger dus.
* Op langer termijn: Subs, twee eigen ST-132s en truss
* En natuurlijk een groter klantennetwerk
De set op vrijdag. Door de zaal heen stonden nog twee T4'tjes, die wilde ik eerst links en rechts plaatsen maar ik had niet genoeg 230V kabel meer. Het feest was een LAN-party met een DJ-podium, dus de TL's uit, parretjes op het plafond richten en het gaf een mooi sfeertje
Gelukkig is het alleen áchter de set zo rommelig
Nieuw kistje voor de versterkers. Zie ook de gearlist.
En zo stond het er zaterdagavond bij! Het licht was dit keer ingehuurd. De Stack-vlag is ingehangen op basis van het principe "We hadden nog wel een paar steels over, laten we er creatief mee doen"
Het staat er vandaag nog, maar de opstelling die nu staat is niet veel anders dan die op vrijdag, dus dat heeft niet echt veel meerwaarde om hier te plaatsen.
Gearlist:
= Geluid =
Toppen: 2 x Wharfedale EVP-X15
Versterker: Gemini X-03
Crossover: Behringer Ultradrive DCX2496
Inprikset: 4 x JBL EON15 die al in de zaal stonden, aangesloten via de Ultradrive.
DJ-set: 2x Gemini CDJ-20, Behringer VMX-300, Behringer BCD3000, Numark djIO
= Licht =
2x American DJ ST-132 windup statieven
5 meter Eurotruss FD34
Backdrop 6x3m
2 x Showtec sliding T4 met PAR56 long raylight 500W (spiegels waren NSP als ik het goed heb)
4 x Movitec 250W movinghead (exacte type moet ik even op de offerte terugzoeken)
ViewSonic PJ513D beamer
Antari F-80Z rookmachine
Sturing: GLP SD-2
Nog te doen:
* Nieuwe versterker kopen, de X-03 is voor kleine zaaltjes goed te doen maar eigenlijk te zwak voor de Wharfedales.
* Fatsoenlijk vervoer regelen, stationwagen of aanhanger dus.
* Op langer termijn: Subs, twee eigen ST-132s en truss
* En natuurlijk een groter klantennetwerk
Comment