Drive-in Journeyman Entertainment
Collapse
X
-
-
-
Onder het mom van 'better safe than sorry' had ik maar een verhoogde Transit Connect gehuurd. Voor die 5 euro extra maakte dat ook niet zoveel uit, en dit heb ik liever dan uitgebreid moeten Tetrissen om alles netjes erin te krijgen.
Ondanks dat het een bus is moet ik zeggen dat het ding best fijn rijdt: Ook leuk om een schop in je rug te krijgen van de turbo als je wegtrekt bij een stoplicht.First make it work, then make it look pretty!Comment
-
Onder het mom van 'better safe than sorry' had ik maar een verhoogde Transit Connect gehuurd. Voor die 5 euro extra maakte dat ook niet zoveel uit, en dit heb ik liever dan uitgebreid moeten Tetrissen om alles netjes erin te krijgen.
Ondanks dat het een bus is moet ik zeggen dat het ding best fijn rijdt: Ook leuk om een schop in je rug te krijgen van de turbo als je wegtrekt bij een stoplicht.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
dat is een ding wat zeker is... die bussen van nu zijn niet meer die van 10jaar geleden...
gaat als een trein en in jou geval als je een bus huurt dan is die 5 euro niets...
er zijn bedrijven die namelijk met vaste kistmaten werken waardoor het tetrissen wel veel makkelijker is/wordComment
-
Niet elke bus heeft een precies rechthoekige laadbak, en dan worden die mooie trailersized kistjes wel verrekte onhandig. Zul je altijd zien dat het nét niet past.First make it work, then make it look pretty!Comment
-
er zijn ook bussen die daarvoor heel goed voldoen hoor... een Vivaro is redelijk recht toe recht aan!Comment
Comment